اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
شوشان - ابوالفضل بابادی شوراب:

باشگاه استقلال با مدیریت جدید سردار آجرلو تغییرات و تحولات مثبتی را به خود دیده، از مورد تعمیر قرار گرفتن کمپ ناصر خان حجازی تا به خدمت گرفتن بازیکنان خوب در فصل نقل و انتقالات.

همچنین در زمان مدیریت قبلی، مددی با کمترین مسئولیت پذیری نسبت به باشگاه، بیشترین ادعاها را داشت و جلوی پای کادرفنی، بازیکن و هوادار استقلال، سنگ می انداخت، تا احیانا نتایج خوب استقلال، حال وزیر سابق پرحاشیه وزارت ورزش و جوانان را مکدر نکند، اما امروز و در مدیریت جدید و تازه نفس، می بینیم که با کادر فنی قرارداد سه ساله بسته می شود، که همین منجر به فراهم آمدن ثبات و آرامش در باشگاه خواهد شد.

ضمنا بواسطه نفوذ و ارتباطات سردار آجورلو، باشگاه استقلال توانسته یک قرارداد خوب و قابل توجه با یک کارگزاری معتبر، منعقد کند، اما گویا در زمانی که از مدیریت و کادرفنی تا بازیکن و هوادار باشگاه به یک اجماع برای کسب نتایج خوب رسیده اند، این سازمان لیگ است که مانع شده.

با وجود اینکه استقلال آماده است که سهم ۲۰ درصدی سازمان لیگ را بپردازد، اما سازمان لیگ برخلاف قوانین فیفا که انجام قرارداد را به باشگاه واگذار کرده، می‌خواهد در قامت کارگزار تبلیغات محیطی، نقش ایفا کند.

از سازمان لیگ انتظار می رود بصورت شفاف قرارداد و میزان دریافتی خود از تبلیغات محیطی در سال های گذشته را برای افکار عمومی اعلام نماید.

پرسش دیگر اینکه اگر اقدامات سازمان لیگ منجر به لغو قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار تبلیغاتی خود شود و استقلال نتواند از این راه قانونی و مورد پذیرش فیفا، کسب درآمد کند و نیازهای مالی باشگاه خود را برطرف نماید، آیا سازمان لیگ در قبال هوادار استقلال، این مسئولیت را می پذیرد؟

سازمان لیگ مدعی شده که حاضر است کل تبلیغات محیطی باشگاه ها را با مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان واگذار نماید، اما مشخص نکرده به چه کسانی و تحت چه شرایطی، این واگذاری را انجام می دهد؟

همچنین وقتی باشگاه استقلال به تنهایی تبلیغات محیطی خود را ۱۵۰ میلیارد واگذار کرده و سازمان لیگ سهم ۲۰ درصدی اش در آن محفوظ خواهد بود، سازمان لیگ از قرارداد کمتر بستن، چه سودی می برد؟آیا سازمان لیگ می تواند بیشتر از این مبلغ برای خود و استقلال درآمد کسب کند، آن هم وقتی هیچ کارگزار معتبری تمایلی برای قرارداد بستن با او ندارد؟اگر نمی تواند این میزان اصرارش چه انگیزه ای دارد که از سود بیشتر خود چشم پوشی می کند؟

امیدواریم سازمان لیگ بصورت شفاف، پاسخگوی این پرسش ها باشد!

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار