شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
رئیس اداره بیمه سلامت رامهرمز گفت: بزرگ‌ترین پروژه در دست اجرای این اداره تولید نسخه‌های الکترونیک بوده است که درنهایت تا پایان آذرماه کامل می‌شود و پرونده نسخه‌های الکترونیک بسته خواهد شد.

شهلا سیفی افزود: در این طرح پزشکان غیر طرف قرارداد هم می‌بایست الزاماً شرکت کنند.

وی ادامه داد: در این راستا در مراکز دولتی و دانشگاهی و درمانگاه‌های طرف قرارداد از مرداد سال جاری با کمک مسئولان، مربوطه طرح تولید نسخه الکترونیک به‌طور کامل اجرایی و دارای رتبه اول در استان شدیم.

سیفی خاطر نشان کرد: طرح بزرگ دیگری که در دست اجرا داریم انتصاب پزشکان خانوار‌های شهری، مختص تمامی افرادی است که فاقد پوشش بیمه‌ای می‌باشند.

وی افزود: در این طرح حدود ۱۰ هزار نفر ساکن شهر که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند را تقسیم‌بندی کرده‌ایم به نسبت پزشکانی که خودشان متقاضی بوده و با ما همکاری می‌کنند.

رئیس بیمه سلامت رامهرمز همچنین گفت: این‌گونه افراد می‌توانند در قالب صندوق بیمه سلامت همگانی به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مراجعه و ثبت‌نام کنند و پس از ثبت‌نام از پزشک خانواده خود مطلع خواهند شد.

سیفی ادامه داد: شهروندان فاقد پوشش بیمه‌ای می‌بایست در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد (سالمی – فتاحی – خانم بیگدلی) مراجعه و ثبت‌نام کنند و به‌محض دریافت پیامک روی تلفن سرپرست خانوار حتماً برای ویزیت اولیه به پزشک معرفی‌شده مراجعه کنند.

رئیس بیمه سلامت رامهرمز همچنین گفت: از اهداف این طرح علاوه بر ارائه خدمات پزشکی به شهروندان، نشان دارد کردن بیماران دیابتی و فشارخون بالا هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار