شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بر اساس ارزیابی سازمان اداری و استخدامی کشور برترین شرکت شهرک های صنعتی کشور معرفی شد.

اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به دریافت گزارش ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان، اظهار کرد: براساس اعلام دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت و براساس ارزیابی سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان برترین شرکت شهرک‌های صنعتی کشور معرفی شد.

وی افزود: سازمان اداری و استخدامی کشور، عملکرد شرکت‌های شهرک‌های صنعتی را در ۵ محور شامل کل امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی، امتیاز به تفکیک شاخص های اختصاصی، امتیاز به تفکیک شاخص های عمومی، امتیاز به تفکیک محورهای شاخص‌های عمومی و امتیاز به تفکیک زیر شاخص‌های عمومی بررسی کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: توجه به جذب سرمایه‌گذار و فراهم کردن بسترهای مطلوب سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی و همچنین تلاش برای بازگشت به تولید واحدهای راکد از جمله مواردی است که در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان مورد توجه است.

محمدیان ادامه داد: نگاه ویژه به شرکت های دانش بنیان، رفع موانع تولید، پیگیری رفع مشکلات و مطالبات واحدهای تولیدی استان، فعالیت کلینیک صنعت برای عارضه یابی واحدهای تولیدی و... از دیگر اقدامات شرکت شهرک های صنعتی خوزستان برای حل مشکلات تولید و توجه به این مهم است.

وی افزود: در استان خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی و حدود ۱۰ هزار هکتار زمین صنعتی وجود دارد و حدود ۴ هزار و ۳۶ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ های صنعتی خوزستان منعقد شده است که از این میزان، یک هزار و ۷۷۳ واحد صنعتی به بهره‌برداری و چرخه تولید رسیده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: از یک هزار و ۷۷۳ واحد صنعتی و تولیدی خوزستان، یک هزار و ۳۷۹ واحد فعال و ۳۹۴ واحد تولیدی و صنعتی نیز غیر فعال هستند.

به گزارش ایسنا، بر اساس ارزیابی سازمان اداری و استخدامی کشور شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان موفق به کسب جایگاه نخست برترین شرکت شهرک‌های صنعتی در کشور شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار