اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با حضور در مجموعه  صنعتی شیلنگ و لوله خوزستان ، از بخش های مختلف این شرکت  بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن خوزستان ؛ در این بازدید که معاون پشتبانی بنیاد مسکن استان نیز حضور داشت  عباس مددی مدیر عامل شرکت شیلنگ و لوله خوزستان با معرفی محصولات تولیدی ، بخش هایی از فعالیت های شرکت در صنعت ساختمان استان را تشربح کرد

مددی گفت ؛ این شرکت فعالیت خود را از سال 1362 آغاز و در چهار دهه فعالیت تولیدی و باهمه فراز ونشیب های اقتصادی از تولید باز نماند و همچنان در صنعت ساختمان استان و کشور حضور فعالی دارد

مدیر عامل شرکت شیلنگ و لوله خوزستان افزود ؛ این شرکت در حال حاضر در سه شفیت کاری و با بیش از 60نیرو در ستاد و تولید تواتسته فرصت های شغلی متعددی برای مردم  ایجاد نماید.

عباس مددی بیان کرد ؛ هم اکنون برخی از کشور همسایه بطور مستمر از محصولات این شرکت خریداری می کنند که البته امیدواریم  با حمایت مسولان ، شاهد  توسعه خطوط تولید و ایجاد فرصت های جدید شغلی هم باشیم.

در ادامه مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته و ایجاد کارآفرینی  برای جوانان استان اظهار داشت ؛ این بازدید در راستایی تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پشتیبانی و از تولید انجام شده است‌.

حسین جنتی افزود؛ بنیادمسکن استان به عنوان یکی از سازمان های متولی در ساخت و ساز روستایی از فعالان بخش تولید محصولات ساختمانی استاندارد حمایت خواهد کرد.

وی گفت ؛ امیدواریم با همکاری متقابل مجموعه شیلنگ و لوله خوزستان و سایر شرکت های تولیدی با بنیاد مسکن استان استفاده حداکثری از تولیدات داخلی استان تحقق یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان اظهار امیدواری کرد ؛ با تعامل سازنده میان شرکت های فعال و تولیدی صنعت ساختمان استان  با بنیاد مسکن ، شاهد رونق تولید و اشتغال زایی هر چه بیشتر صنعتگران استان باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار