شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: با احیای 27 کیلومتر خط آبرسانی سوسنگرد به شهرستان حمیدیه میزان آب شرب ارسالی به این شهرستان هشت هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش یافت.
آب شرب در شهرستان حمیدیه به هشت‌هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش یافت

صابر علیدادی با اشاره به بهره برداری از خط دوم انتقال آب از سوسنگرد به شهرستان حمیدیه، اظهار کرد: با  احیای 27 کیلومتر خط آبرسانی 700  میلیمتر GRP  سوسنگرد به شهرستان حمیدیه میزان آب شرب ارسالی به این شهرستان هشت هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش یافت.

وی افزود: با توجه به خشکسالی و افزایش نیاز آبی شهر حمیدیه، طی یک اقدام عملیاتی و شبانه روزی توسط شرکت آب غدیر خوزستان به طول 27  کیلومتر خط انتقال سوسنگرد به حمیدیه، نشت یابی تعمیر و وارد شبکه آبرسانی شد.

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: این عملیات توسط دو تیم تعمیراتی و به صورت شبانه روزی صورت گرفت  که به موجب آن میزان آب ارسالی به حمیدیه افزایش پیدا کرد.

علیدادی با بیان اینکه اکنون انتقال آب به این روستاها دائمی و پایدار شده است، عنوان کرد:  در شرایط کم‌آبی این روستاها که حدود پنج ساعت آب داشتند اکنون میزان آب دریافتی آن‌ها به بیست شاعت افزایش پیدا کرد.

وی افزود: این در حالی است که وضعیت آب در روستاهای حمیدیه (شبیشه، سیدجابر، شهرک ولایت، روستای امام حسین، طراح یک و دو، رامسه،...) با قطعی مکرر مواجه بود و گاهی فقط چند ساعت در روز آب داشتند.

علیدادی بیان کرد: البته در صورت شکستگی خط لوله یا تعمیرات ممکن است آب ساعاتی قطع بشود اما با توجه به عملیات صورت گرفته احتمال قطعی ضعیف است.

 تامین آب شرب شهرهای سوسنگرد، حمیدیه و هویزه توسط شرکت آب غدیر و از تاسیسات شهدای فتح المبین واقع در منطقه ام الدبس می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار