شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
شهردار سالند دزفول گفت: شهر سالند دزفول از کمبود امکانات و نیروی متخصص آتش نشانی رنج می‌برد.

اسداله احمدی افزود: امروز یک مورد آتش سوزی بر اثر نشت کپسول سیلندر گاز در یک منزل مسکونی واقع در خیابان علی مردان خان سالند گزارش شد.
وی فاصله سالند تا مرکز دزفول را بیش از ۴۵ کیلومتر دانست و ادامه داد: با تنها خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام و بدون امکانات و نیروی متخصص اقدام به مهار آتش سوزی کردیم.
شهردار سالند اظهارداشت: پیگیری و مکاتبات فراوانی از طریق فرمانداری، دفتر نماینده و استان برای جذب امکانات و نیروی انسانی متخصص برای آتش نشانی سالند انجام شده ولی نتیجه‌ای حاصل نشده است.
وی جمعیت سالند و روستاهای تابعه را حدود ۱۰ هزار نفر اعلام و بیان کرد: این شهر از ایستگاه آتش نشانی مستقل بی بهره است و هنگام بروز آتش باید از تنها خودروی فرسوده آتش نشانی استفاده شود که جوابگوی وسعت و محرومیت منطقه نیست.
احمدی افزود: سالند منطقه ای کوهستانی،  محروم و بدون جاده است که باید برای رفع محرومیت و بهبود وضعیت در هنگام حادثه امکانات ویژه ای برای آن در نظر گرفته شود.
وی خواستار اخذ مجوز برای جذب نیروی انسانی متخصص آتش نشانی، راه اندازی ایستگاه مستقل و خودروی آتش نشانی برای سالند شد.

انفجار گاز پیک نیک در سردشت دزفول ۲ مصدوم برجا گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول نیز از وقوع آتش سوزی در سالند خبر داد و گفت: بعد از ظهر امروز ۲ نوجوان ۱۳ و ۱۷ ساله در حادثه انفجار گاز پیک نیک در بخش سردشت مصدوم شدند.

غلامرضا روان پور افزود: دختر جوان ۱۷ ساله با پنج درصد سوختگی و پسری ۱۳ ساله با ۱۰ درصد سوختگی)گ در این حادثه دچار سوختگی درجه ۲ شدند که با حضور به موقع عوامل اورژانس در صحنه و انجام اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی  به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند. 
منبع: ایرنا
برچسب ها: آتش سوزی ، سردشت ، دزفول
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار