اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
مدیر توزیع برق دزفول:
مدیر توزیع برق دزفول گفت: طرح تبدیل شبکه سیمی برق به کابل خودنگهدار در بسیاری از مناطق شهرستان دزفول اجرا شده است و همچنان ادامه دارد.

محسن نمازی فر پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول که در محل سالن جلسات سپاه برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته در زمینه ساخت شبکه برق ۳۵ میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم که با این میزان اعتبار، ۳ هزار اشتراک جدید ایجاد شد.

وی افزود: هزینه هر اشتراک ۱۰ میلیون تومان بود اما هزینه دریافتی از مشترکان بین یک تا دو میلیون تومان بود. عمده درآمد توزیع برق فروش انشعاب است اما میزان درآمد با هزینه کردها همخوانی ندارد.

مدیر توزیع برق دزفول تصریح کرد: زمانی که از برخی ادارات درخواست می‌شود هزینه‌های مصرف برق خود را پرداخت کنند با بهانه نبود اعتبار از پرداخت این هزینه خودداری می‌کنند که لازم است این رویه تغییر یابد.

نمازی فر با انتقاد از مصرف بی رویه برق در برخی ادارات تاکید کرد: ادارات باید در کنار ما باشند و در زمینه فرهنگ سازی در راستای مصرف بهینه برق علاوه بر اینکه پیش‌قدم باشند اقداماتی را برای ترویج این مهم در بین مردم انجام دهند.

وی بیان کرد: طی جلسات و پیگیری‌های انجام شده مقرر شد که کمک‌هایی از سوی بنیاد مستضعفان برای تقویت شبکه برق دزفول به این شهرستان اختصاص یابد.

مدیر توزیع برق دزفول با اشاره به سرقت‌های سیم برق و مشکلات ناشی از این سرقت‌ها در دزفول گفت: شرکت توزیع برق دزفول در راستای کاهش این سرقت‌ها و مدیریت شرایط از مدت‌ها پیش اقدام به اجرای طرح تبدیل شبکه برق از سیم مسی به کابل خودنگهدار کرده است.

وی افزود: در حال حاضر شبکه برق اغلب روستاهای دزفول و ۷ شهر در شهرستان تبدیل به کابل خودنگهدار شده است و اکنون ۵ شهر اقماری و مرکز شهر دزفول باقی مانده است؛ البته با توجه به بالا بودن تردد در مرکز شهر انتظار می‌رود که سرقت در این مناطق کمتر باشد.

نمازی فر تأمین برق مستمر، بدون خاموشی و باکیفیت، به روز و مقرون به صرفه بودن، کاهش تلفات، افزایش رضایتمندی مشترک، افزایش ایمنی کارکنان و مشترکین و جلوگیری از تخریب طبیعت با حذف شاخه زنی و کمک به محیط زیست را از جمله مزایای اجرای این طرح دانست.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده با نیروی انتظامی در راستای مدیریت شرایط برای کاهش سرقت سیم برق بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای تأمین مقرر شده که با افزایش گشت‌های بسیج و پلیس از اموال دولت و مردم حفاظت بیشتر و بهتری صورت بگیرد؛ بنابراین لازم است که ادارات در این زمینه همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند.

نمازی فر با بیان اینکه برق زیرساخت تمام خدمات در جامعه است، افزود: با توجه به مشکلاتی که امسال در زمینه تولید برق به وجود آمده و قطعاً در دو سال آینده نیز ادامه خواهد داشت لازم است که ادارات و مردم صرفه جویی در مصرف برق را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

اجرای ۶۵۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه دزفول نیز در این نشست عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۶۵۰ برنامه توسط سپاه دزفول در نظر گرفته شده و برخی از این برنامه‌ها اجرا شده و مابقی نیز در همین هفته برگزار خواهند شد.

سرهنگ محمدرضا لیلی زاده، تشکیل بسیج مستضعفان در ۵ آذر ۱۳۵۸ را نشانه بصیرت و درایت وصف ناشدنی امام راحل برشمرد و افزود: با شکل گیری بسیج نقشه‌های آمریکا و متحدانش نقش بر آب شد چرا که دیگر با یک دولت مواجه نیستند بلکه با یک ملت که آماده جانفشانی برای آرمان‌های خود است، سروکار دارند.

وی با اشاره به نقش کلیدی بسیج در ایام ۸ سال دفاع مقدس گفت: دوران سازندگی بعد از جنگ تحمیلی نیز به خوبی توسط بسیج مدیریت شد و خرابی‌های ناشی از جنگ در کمترین زمان ممکن برطرف شد و اکنون شاهد ایرانی آباد هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با بیان اینکه هر جا که دولت نیاز داشته، بسیج بدون چشم داشت در کنار دولت بوده است، عنوان کرد: بسیج در بلایای طبیعی نظیر سیل، تنش‌های آبی و هرجایی که فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهان عالی رتبه بوده بسیج حضور گسترده‌ای داشته است.

سرهنگ لیلی زاده با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بسیج در زمینه مدیریت بیماری کرونا گفت: سپاه دزفول دارای ۳ سوله واکسیناسیون مجهز است که در حال حاضر دو سوله در حال فعالیت هستند و تاکنون ۴۸ هزار دُز واکسن کرونا توسط بسیجیان به مردم شهرستان تزریق شده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار