شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

رسیدگی به مسئله سرقت اموال عمومی یک مطالبه همگانی است حجت الله زارع زاده نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در مصاحبه با خبرنگار اندیشه خوزستان گفت : رسیدگی به مسئله سرقت های روز افزون از اموال عمومی شهر یک ضرورت جدی و مطالبه همگانی است .

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد : با گشت و گذاری در پارک ها ، بوستان ها و معابر شهر با صحنه هایی مواجه می شویم که دل هر بیننده ای را به درد می آورد .

درب منهول های سرقت شده ، سطل های زباله و نیمکت های فلزی بریده شده ، ست های ورزشی به یغما رفته ، نورافکن های خاموش پارک ها و بوستان ها ، قطعات سرقت شده پل ها ، حفاظ های سرقت شده پل های عابر پیاده ، سرقت کابل های برق و تاسیسات مخابراتی همه و همه صحنه های نازیبا و ضد فرهنگی است که پیام آور یک شکاف فرهنگی قابل ملاحظه در لایه های شهروندی است و به سادگی نمی توان از کنار این پدیده مذموم گذشت و البته همه این موضوعات مستقیما با جان، امنیت و آسایش مردم ارتباط دارند.

زارع زاده بیان کرد : صرف برخورد و دستگیری سارق یا سارقین پس از ارتکاب جرم اگر چه قابل تقدیر است ولی کافی نیست چرا که بعضاً خسارت های وارده تا مدت ها قابل جبران نیست و چهره بصری شهر به واسطه این هنجار شکنی ها به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد .

وی افزود: از مسئولین برقراری امنیت در شهر بویژه شورای تامین اهواز درخواست داریم رسیدگی به معضل سرقت از اموال عمومی شهر را به شکل جدی و فوری در دستور کار خود قرار دهند و با اتخاذ تصمیمات لازم ضمن تقسیم کار بین دستگاه های متولی برقرای امنیت و در نظر گرفتن روش های پیشگیرانه موثر به وضع موجود پایان داده شود .

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در پایان همراهی و مشارکت عامه مردم را در روش های پیشگیرانه و جلوگیری از این ناهنجاری ها بسیار مهم بر شمرد و بیان کرد: تا زمانی که حس تعلق مردم به شهر در شهروندان تقویت نشود و مردم خود را مالک داشته های شهر ندانند همچنان باید شاهد به یغما رفتن داشته های شهرمان باشیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار