اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز، با بیان اینکه آب گرفتگی معابر اهواز در زمان بارندگی حداقلی بود گفت: نتیجه مثبت طرح ضربتی علاج بخشی به شبکه فاضلاب اهواز به عنوان طرح مشترک میان آبفا و شهرداری که در ماه های اخیر اجرایی شد، در بارندگی های اخیر به وضوح دیده شد.

حجت الله زارع زاده چهارشنبه در نطق پیش از دستور بیست و هفتمین جلسه رسمی شورا در صحن علنی این شورا، با اشاره به بارش قابل توجه باران در اهواز طی روزهای اخیر گفت: بازدیدهای میدانی فراوانی توسط اعضای شورا در زمان بارندگی و هم ساعاتی پس از بارندگی ها از سطح شهر انجام شد که در این بازدیدها از نزدیک وضعیت معابر اهواز و اثربخشی اقدام های انجام شده بررسی شد.

زارع زاده اظهار داشت: اگر چه در این بارندگی ها برخی نقاط اهواز با آب گرفتگی مواجه شدند ولی حجم این آب گرفتگی ها قابل مقایسه با سال های قبل نبود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز، ادامه داد: اقدام های موثر انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب خوستان و شهرداری اهواز موجب شد تا در بارندگی های اخیر در هیچ نقطه ای گزارشی از ورود آب به منازل مردم گزارش نشود.

وی ادامه داد: حضور حماسی و مسوولانه همه مدیران و دستگاه های ذیربط برای به حداقل رسیدن مشکل مردم در زمان باراندگی ها قابل تقدیر است.

زارع زاده، اظهار داشت: آب گرفتگی معابر اهواز در حداقل زمان ممکن رفع شد و کمتر از ۱۰ تا ۱۵ ساعت شهر به حالت عادی برگشت و این در حالی است که در سال های گذشته با چنین حجمی از بارش شهرک دانشگاه ۱۵ روز در محاصره آب بود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: منطقه گلدشت به دلیل نداشتن زیرساخت دفع آب های سطحی و فاضلاب اگر چه در بارندگی های اخیر دچار آب گرفتگی شد ولی تدابیر اندشیده شده و حضور پررنگ دستگاه های ذیربط این آب گرفتگی در کوتاه ترین زمان برطرف و موجب ایجاد رضایت مردم این مناطق شد.

زارع زاده، با تاکید بر لزوم تداوم اجرای طرح های علاج بخشی شبکه فاضلاب اهواز گفت: حضور انبوهی از تانکرهای مکنده اتفاق مثبتی بود که در بارندگی های اخیر در معابر اهواز رخ داد که این تانکرها در سرعت جمع آوری آب های سطحی بسیار موثر بود.

پیش از ورود به دستور جلسه رسمی شورا نیز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد محتسبی از واعظان اهواز به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا(س) به بیان شان و جایگاه بانوی ۲ عالم پرداخت.

وی حضرت زهرا(س) را سرمخفی خدا و فخر عالم امکان دانست و گفت: آیات مختلف قرآن در شان این بانوی باکرامت نازل شده و شان و کرامت زهرای مرضیه به قدری والاست که معاندان نیز بر این جایگاه والا اعتراف دارند.

لایحه روش اجرایی انجام امور جهادی در مناطق کم برخوردار شهر اهواز لایحه ای بود که در این جلسه شورا در دستور کار قرار گرفت و اعضا به اتفاق آرا به این لایحه رای مثبت دادند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار