اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
در حالی که به گفته یکی از کارکنان شهرداری خرمشهر، این شهرداری حقوق معوقات کارکنانش را نپرداخته و نیروهای آن تحت فشار مالی بسیار قرار دارند، رئیس شورای شهر خرمشهر از پرداخت معوقات حقوقی کارکنان شهرداری خرمشهر در قالب تسهیلات خبر می گوید.

امروز یکی از نیروهای خدماتی شهرداری خرمشهر که قصد خودکشی داشت با وساطت ارباب رجوع حاضر در صحنه از کارش منصرف شد.

یکی از کارکنان شهرداری که نخواست نامش فاش شود به ایلنا گفت: در حال حاضر چندین ماه است شهرداری خرمشهر حقوق معوقات کارکنانش را نپرداخته و نیروهای آن تحت فشار مالی بسیار قرار دارند. مسئولان این سازمان چندی پیش قول داده بودند حقوق معوق پرسنل را بپردازند.

وی افزود: بیشتر نیروهای شهرداری به دلیل داشتن عدم دریافت حقوق، شرمنده خانواده‌شان هستند. اجاره خانه، پول قبض آب، برق و گاز  ... امان‌شان را برید‌ه است.

وی ادامه داد: مردم خرمشهر تا کنون حدود  29  شهردار  و  6 دوره شورای شهر را دیده‌اند  ولی هیچ دوره‌ای مانند این دوره وضعیت نابسامانی نداشته‌‌اند. از یک طرف زباله‌ها در سطح شهر مانده و از طرف دیگر شهردار قبلی بیش از صد نیرو به شهرداری اضافه کرده که نه توان پرداخت حقوق پرسنل و نه ارائه خدمات در سطح شهر را دارد.

از سوی دیگر رئیس شورای شهر خرمشهر درباره چرایی اقدام به خودکشی این پرسنل شهرداری، آن را شایعه دانست و گفت: این نیروی خدماتی مبلغ 6 میلیون تومان مساعده می‌خواست که برایش امضا کردیم.

عبدالنبی پورخلف در ادامه درباره دلایل عدم پرداخت معوقات کارکنان شهرداری پاسخ داد: وقتی اداره بندر و کمیسیون ماده 100 که به دلیل ساخت و ساز غیرمجاز محکوم‌ به پرداخت چهار ونیم میلیارد تومان شده‌اند بدهی خود را به شهرداری خرمشهر نمی‌پردازند چگونه باید حقوق پرسنل را پرداخت کنیم. کاش مسئولان اداره بندر  کمی انصاف داشته باشند.

پورخلف ادامه داد: از دوره شورای ششم به بعد هم ماهیانه حقوق پایه پرسنل شهرداری خرمشهر پرداخت شده و معوقات حقوقی کارکنان نیز در قالب تسهیلات   در حال پرداخت است.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار