اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از تلاش برای افزایش روزهای آموزش حضوری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

علی ممبینی  اظهار کرد: آموزش حضوری گروهی از دانش‌آموزان استثنایی از سوم مهرماه آغاز شد و تقریبا اکنون همه مدارس زیر ۵۰ نفر کاملا به صورت حضوری فعال هستند. از اول آذرماه نیز مدارس بالای ۵۰ نفر بررسی شدند و برنامه‌ریزی شد که آموزش حضوری و غیرحضوری داشته باشند و در واقع اکنون آموزش به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری است.

وی با اشاره به آموزش حضوری ۸۰  درصدی در آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، ادامه داد: برخی از دانش‌آموزان دو روز و برخی سه روز در هفته و برخی دیگر کاملا به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت می‌کنند و بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به صورت حضوری آموزش می‌بینند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: با شرایط جدیدی که ابلاغ شد، فردا (سه‌شنبه) جلسه‌ای با مدیران ادارات شهرستان‌ها خواهیم داشت و تاکید بر حضور دانش‌آموزان در مدارس و افزایش روزهای آموزش حضوری است و حدود ۲۰ درصد نیز از آموزش مجازی استفاده می‌کنند.

ممبینی با بیان اینکه مدرسه و معلمان آمادگی آموزش حضوری را دارند، گفت: علاوه بر آموزش حضوری، شبکه شاد را برای دانش‌آموزانی که به هر دلیل ممکن است حضور نداشته باشند، خواهیم داشت زیرا تنها به دلیل اینکه برخی خانواده‌ها مقاومت می‌کنند نمی‌توانیم این دانش‌آموزان را از آموزش محروم کنیم و در نتیجه برای آن‌ها آموزش حضوری را خواهیم داشت هر چند تمام تلاش بر این است که تعداد روزهای آموزش حضوری افزایش یابد و مستمرتر شود.  

وی افزود: هر چند نمی‌توان آموزش حضوری را اجبار کرد اما اصرار و تاکید به خانواده‌ها برای آموزش حضوری به این دلیل است که آموزش باکیفیتی به دانش‌آموزان ارائه دهیم زیرا اثرگذارتر است. اما اگر به هر دلیل دانش‌آموز نتواند حضور پیدا کند، آموزش غیرحضوری را ارائه خواهیم داد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار