اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: تولیدات داخلی، کشور را از بسیاری از مشکلات خارج می‌کند و می‌تواند تولید پایدار صنعت نفت را به کل کشور ارزانی بدارد.

علیرضا دانشی در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی نفت اهواز که امروز (۱۷ بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به تقارن این برنامه با چهل و سومین بهار آزادی انقلاب اسلامی و ماه رجب اظهار کرد: با وجودی که تهدیداتی در رابطه با صنعت رخ داد اما این مردم سختکوش و با اراده کشور، مفتخر شدند این تحریم‌ها را دور و تولیدات داخلی را رقم بزنند.

وی بیان کرد: تولیدات داخلی کشور را از بسیاری از مشکلات خارج می‌کند و می‌تواند تولید پایدار صنعت نفت را به کل کشور ارزانی بدارد.

دانشی بیان کرد: در این نمایشگاه حدود ۲۲۰ شرکت از اقصی نقاط کشور حضور پیدا کرده‌اند که بالغ بر نیمی از آن‌ها از مجموعه‌های دانش بنیان هستند.

وی تصریح کرد: ۹۰ درصد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه نیز سازندگان هستند. بنابراین طبیعی است شرایط برای فعال سازی و حرکت‌های رو به جلو صنعت نفت بیشتر در منطقه فراهم شود.

دانشی اظهار کرد: انتظار می‌رود در این نمایشگاه و در فصل جدید حاکمیت نظام جمهوری اسلامی به رفع مشکلات تولیدات داخلی بپردازیم. من به نیابت از صنعت نفت خود را مکلف می‌دانم پای صحبت‌های مشکلات سازندگان بنشینم و برای رفع مشکلاتشان که پیچیده نیست و تنها اراده می‌خواهد، تلاش کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار