اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به نرخ بیکاری بالای ۴۵ درصد در شهرستان گفت: فقر، طلاق، فساد، اعتیاد و خودکشی‌هایی که در مسجدسلیمان رخ می‌دهد عمدتا به دلیل مسایلی است که در بحث بیکاری جوانان در شهرستان وجود دارد.

محمد پاکدل در نشست تخصصی حوزه صنعت و شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل که امروز، ۲۳ بهمن ماه با حضور معاون وزیر صمت در مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: شاهد نرخ بیکاری بالای ۴۵ درصد در مسجدسلیمان هستیم و به دلیل نداشتن تولید و توسعه اقتصادی این معضل در مسجدسلیمان به وجود آمده است.

 وی افزود: با توجه به منابع طبیعی و ظرفیت‌های مسجدسلیمان نباید شاهد چنین نرخ بالای بیکاری در شهرستان باشیم اما به دلیل بخشی‌نگری و سطحی‌نگری مسجدسلیمان به این روز افتاده و وضعیت بسیار نامناسبی در بحث نرخ بیکاری و اشتغال جوانان دارد.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: فقر، طلاق، فساد، اعتیاد و خودکشی‌هایی که در مسجدسلیمان رخ می‌دهد عمدتا به دلیل مسایلی است که در بحث بیکاری جوانان در شهرستان وجود دارد.

پاکدل با بیان اینکه انتظار داریم توجه ویژه‌ای به مسجدسلیمان شود تا شاهد حل مشکلات شهرستان باشیم، عنوان کرد: صحبت‌هایی در خصوص کلنگ زنی پتروپالایش مسجدسلیمان وجود دارد که در این زمینه امیدواریم هرچه سریعتر شرایطی فراهم شود تا شاهد به زمین خوردن کلنگ این طرح باشیم.

وی افزود: راه‌اندازی این پروژه به اشتغال‌زایی برای بیش ۱۰ هزار نفر کمک می‌کند و نرخ بیکاری را در مسجدسلیمان به حداقل می‌رساند. در این زمینه انتظار داریم به این مساله و راه‌اندازی این مجموعه کمک ویژه شود.

پاکدل عنوان کرد: مسجدسلیمان در بحث معادن سنگ، گچ و صنایع پایین دستی نفت و گاز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها به حل مشکل اشتغال شهرستان کمک شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه ما در شهرستان بحث اشتغال و حل مساله اشتغال جوانان در مسجدسلیمان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار