اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه سیاست‌های آمریکا برای حفظ وجهه ابرقدرتی خود در دنیا همواره با شکست روبرو شده است گفت: بحران اوکراین نمونه دیگری از تلاش‌های شکست خورده غرب به رهبری آمریکاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب روز جمعه در گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان تیپ ۱۵ امام حسن مجتبی (ع) قرارگاه کربلا در اهواز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه ایثار و مقاومت و تجلیل از مجاهدهای فرماندهان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در استان شهید پرور خوزستان با بیان رشادت های سنگربانان حریم ولایت در این خطه مقدس افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که  شکست‌های پی درپی دشمن روند رو به رشدی نسبت به گذشته پیدا کرده است.

وی با اشاره به  اینکه این شکست‌ها ابعاد پیدا و پنهان زیادی دارند گفت: تداوم شکست‌های آمریکا مدیون هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایستادگی‌های ملت ایران و جبهه مقاومت و هماهنگی و هم‌افزایی نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه می‌باشد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه آمریکا و غربی‌ها در تلاش برای احیاء و ایجاد اتحادهای جدیدی با محوریت ناتو بوده‌اند گفت: با این وجود شاهد بودیم که آمریکا بر خلاف همه هزینه‌هایی که کرده است با ذلت و سرافکندگی در عراق، افغانستان و سوریه شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان اینکه هدف ناتو از عضویت اوکراین، محاصره نظامی روسیه و چین است تاکید کرد: اگر ناتو از قدرت لازم برخوردار بود، آمریکا می‌توانست در افغانستان و یمن خودی نشان دهد اما عملا شاهد تضعیف متحدان پیمان ناتو در غرب آسیا هستیم.

وی اضافه کرد: گسترش ناتو به سمت شرق، تنش‌زا بوده و تهدیدی جدی علیه ثبات و امنیت کشورهای مستقل و مخالف سلطه آمریکا  در مناطق مختلف است.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان اینکه تمرکز قدرت در آمریکا و غرب یک ادعای منسوخ شده است گفت: آنچه در وین گذشت نشانه‌ای از اثبات قدرت ایران است.

وی تصریح‌ کرد: همان کشورهایی که ادعای ابرقدرت بودن را دارند امروز پذیرفته‌اند که باید در مقابل ایران با مذاکره و تفاهم رودرو شوند و حقوق ایران در زمینه‌های مختلف را بپذیرند.

وی به توسعه سطح ارتباطات ایران به خصوص از زمان فعالیت دولت آیت الله رئیسی با کشورهای منطقه اشاره‌ کرد و گفت: این کشورها امروز برای ارتباط بیشتر با ایران استقبال می‌کنند و از امنیتی که غرب به آنها وعده داده بود بیش از پیش مایوس شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان اینکه دشمن و رژیم صهیونیستی همواره به دنبال مایوس کردن مردم از انقلاب و نظام هستند گفت: قطعا چنین سیاستی موفق نخواهد بود.

وزیر اطلاعات افزود: دولت مردمی و انقلابی ایران در کنار ملت در مسیر توسعه و بهبود شرایط معیشتی و برآورده کردن مطالبات به حق آنان بوده و  در مسیر خدمت صادقانه گام برمی‌دارد  و قطعا اجازه بهره‌برداری دشمن را نخواهد داد.

وزیر اطلاعات در پایان گفت: افق بسیار روشنی در پیش است و قطعا آینده‌ای بهتر برای ملت ایران رقم زده خواهد شد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار