اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
سرمربی تیم فوتبال ولایت اهواز درباره شرایط تمرینی این تیم در پارک‌های اهواز و حمله سگ‌های ولگرد به بازیکن این تیم توضیحاتی ارائه داد.

محسن عساکره اظهار کرد: تیم ولایت اهواز از جمله تیم‌های مردمی استان خوزستان است که چندین سال است در لیگ برتر و لیگ یک جوانان کشور فعالیت دارد اما متاسفانه در این چند سال شاید هر دو یا سه سال یک بار از سوی مدیرکل وقت ورزش و جوانان خوزستان یک کمک مالی جزئی به تیم ما می‌شد ولی امسال علی‌رغم این‌که توانستیم به عنوان تیم اول گروه‌مان به مرحله حذفی لیگ یک جوانان صعود کنیم و فردا در بندرعباس بازی داریم، تاکنون نمی‌دانیم باید چگونه به بندرعباس برویم؟ یعنی حتی پول کرایه یک اتوبوس را هم نداریم. 

به ما گفته شده است پول کرایه اتوبوس ۱۵ میلیون تومان است و من نمی‌دانم باید چگونه این پول را تهیه کنم.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ مسئولی به ما کمک نکرده و جالب است ما در زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز تمرین می‌کردیم که حدودا جلسه‌ای ۵۰۰ هزار تومان هم کرایه می‌دادیم ولی از آن‌جا که زمین ورزشگاه تختی زیر کشت رفت، مجبور شدیم به هر کسی برای کرایه زمین جهت آماده‌سازی تیم‌مان رو بزنیم اما هیچ کسی به ما کمک نکرد و مجبور شدیم تمریناتمان را در یکی از پارک‌های اهواز انجام دهیم.

 جایی که قلیان‌فروش‌ها بوده و سگ‌های ولگرد وجود دارد و یک روز در حالی که برای تمرین آماده می‌شدیم متأسفانه یکی از همان سگ‌های ولگرد به بازیکن تیم ما حمله‌ور شد که البته خدا را شکر آسیب چندانی به او وارد نشد و این شرایط نماینده فوتبال استان خوزستان است.

سرمربی تیم فوتبال ولایت اهواز گفت: بر اساس این‌که زمین تمرین نداشته‌ایم متأسفانه بدون تمرین باید راهی بندرعباس شویم البته اگر شرایط اعزام تیم فراهم شود. 

ما مشکلات فراوانی داریم و هیچ مسئولی از ما حمایت نمی‌کند و تاکنون یک ریال هم به ما پول داده نشده است.

 هیات فوتبال به عنوان متولی این رشته در استان اصلاً سراغی از ما نمی‌گیرد و پیگیر مشکلات ما نیست یا حداقل شنونده درددل ما باشد.

 بعد از این‌که افتخاری هم کسب شود این افتخار برای مسئولان و مصیبت آن برای ما است.

وی خاطرنشان کرد: حتی مدتی پیش یکی از مسئولان ورزش استان با مدیرعامل باشگاه فولاد تماس گرفت که با توجه به مشکلات فراوان تیم ولایت اهواز برای این سفر یک اتوبوس در اختیار ما قرار دهد اما آقای گرشاسبی به او گفت ما اتوبوسی نداریم که بخواهیم بدهیم در حالی که در دوران مدیریت سعید آذری، او چنین کاری را برای باشگاه ولایت اهواز انجام داد.

 به هر حال از آقای گرشاسبی به عنوان یک خوزستانی انتظار کمک می‌رفت. 

به نظر من تمام این مشکلات به عدم مدیریت متولی هیات فوتبال خوزستان برمی‌گردد.

 او باید مشکلات ما را ببیند و پیگیر حل آن‌ها باشد. ما فردا بازی داریم اما واقعاً از شرایط لازم برخوردار نیستیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار