اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

جمعی از مدیران صنعت نفت جنوب به مناسبت سوم شعبان؛ روز پاسدار، با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در این دیدار که روز یکشنبه (۱۵ اسفند ۱۴۰۰) انجام شد سردار شاهوارپور با تبریک فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد این ماه، اظهار داشت: یکی از مسائلی که در چنین روزهایی باید به آن یادآور شد موضوع انقلاب اسلامی است که نشات گرفته از حرکتی است که ۱۴۰۰ سال پیش در روز غدیر آغاز شد و با عنایت خداوند متعال و رهبری حضرت امام(ره)، انقلاب اسلامی برای تشکیل حکومت علوی پایه‌گذاری شد.

وی گفت: مهمترین وجه انقلاب اسلامی ماندگاری آن است که به این منظور امام خمینی(ره) بر مبنای دوراندیشی به تشکیل سپاه پاسداران فرمان داد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان مهمترین ویژگی سپاه را ولایتمدار بودن، ایثار و ازخودگذشتگی، بصیرت و نشاط آن برشمرد و گفت: سپاه نسبت به ۴۲ سال قبل خود پیشرفته‌تر و سازمان‌یافته تر شده و در حوزه‌های مختلف از جمله دفاعی، مهندسی، هواوفضا و فاوا دارای پیشرفت و آمادگی است.

سردار شاهوارپور در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های صنعت نفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: صنعت نفت دارای تجارب گرانبهایی است و از نظر علمی و تخصصی جایگاه بالایی دارد و این صنعت بدون حضور کارشناسان خارجی اداره می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه صنعت نفت خوزستان به عنوان نمودی از پیشرفت صنعت نفت اشاره کرد و افزود: علیرغم تحریم مطلق صنعت نفت، با تلاش‌های صورت گفته در این صنعت، تحریم‌ها در حوزه تولید و فروش نفت کم‌اثر شده‌است.              

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان همچنین از مدیران عامل شرکت‌های تابع وزارت نفت در خوزستان خواست نسبت به تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج و فعالیت‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی خود بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز به نمایندگی از مدیران حاضر در نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، به تاریخچه و چگونگی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: نامگذاری روز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار به این علت است که امام حسین(ع) به عنوان آینه تمام‌نمای شریعت برای حفظ دین اسلام، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشت و آن امام، الگوی پاسداران است.

مهندس علیرضا دانشی گفت: ما مفتخریم که در کشور خود پاسداران را داریم و پاسداشت این روز پاسداشت خون شهدا و همه فضائل اخلاقی است.

در ابتدای این نشست سرهنگ حسن باقری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان(وزارت نفت - جنوب) ضمن خیر مقدم به حاضران، فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و ابوالفضل العباس(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

در این نشست که به همت حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان(وزارت نفت - جنوب) برگزار شد، مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل و مدیران شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری و مسجدسلیمان، مدیرعامل و مدیران شرکت‌های ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان، گاز خوزستان و خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و جانشین قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در خوزستان و همچنین فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار