اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
شوشان - منصور فاضلی:

خدا را سپاس و شاکریم که پس از فراز و نشیب های فراوان در واپسین ایام سال مردی از جنس عامه و قاطبه جامعه بر مسند سازمان عریض و طویل منطقه ازاد جلوس نمود ، سازمانی که از بدو ایجادش تاکنون منشا هیچ خیر و برکتی برای ساکنین منطقه نبوده ، سازمانی که با آمدنش واپسگرایی منطقه را دوچندان نمود .

سازمانی که نه توجهی به توسعه شهری داشت  و نه جاذبه های سرمایه گذاري را رونق بخشید نه عمران و ابادانی را دنبال نمود. نه زیر ساخت ها بسترهای فرهنگی و ورزشی را ایجاد نمود و از همه مهمتر هیچگاه در خصوص جذب سرمایه گذار موفق نبود و بیشتر سرمایه گریز بود تا جذب کننده . اما اینبار کسی آمده از جنس جهادی های دهه ۶۰ ، جهادگران بی ادعای که هدفشان خدمت بی منت بود مردان مخلصی که نیتشان قربتا الی آلله بود اهدافشان توسعه متوازن  کسی آمد که مدارج تعالی و رشد خویش را با برنامه طی نموده و به اهدافش که همانا رضایتمندی خلق بوده دست یافت . 

مردی که مشکلات و معضلات را در مرحله به مرحله مسئولیت هایش لمس کرده و از دل مشکلات بیرون آمد و امروز ناخدای کشتی طوفان زده و در هم شکسته ای است که برای به ساحل ارامش رساندن آن راه سختی پیش روی دارد . 

جناب مهندس اسکندری ضمن تبریک به شما ارزوی توفیق روز افزون شما را از خدای متعال خواهانم ، از اینکه با آمدن شما دو مشکل عمده که سالهاست فریاد زده ایم لاینحل باقی مانده و امروز مرتفع گردید سپاسگذاریم و امید هست همچنان در رفع مشکلات جهادی و قاطع عمل نماید ..
 اما در گام بعد باید بدانید شهرستان های دردمند ابادان و خرمشهر رنج کشیدگان و مصیبت زده ای هستند که در هیچ کجای ایران نمونه آن را نخواهید یافت زیرا شما هیچ شهری را نمیابید که در توسعه و عمران و ابادانی سرآمد باشد و عروس ایران زمین و نگین خاورمیانه ، اما امروزه به ۱۰۰ سال قبل بازگشته باشد زمانی که هنوز توسعه شهری در هیچ کجا شکل نپذیرفته بود ابادان عروس ایران زمين بود و امروزه می‌بینید این عمق فاجعه را ...

راه شما در خصوص عمران و ابادانی این منطقه بسیار دشوار است 

شما وارث کسانی هستید که با ناکارآمدی خویش بنیان توسعه و رشد این منطقه را برکندند و زیر ساخت ها را به نابودی کشاندند ، شما به سر زمین سوخته ای قدم نهاده اید که برای کشت و کار در آن نیاز به بازسازی زیر بنایی آن دارد.

شما باید کفش های پولادین بر کشید و جهادگرانه به خط مقدم عمران و ابادانی یورش ببرید و با بی برنامگی ها و مدیران فشل مقابله نماید ، شما باید همواره در صدد جذب تولید کنندگان باشید مشکلات آنان را مرتفع نماید زیرا پویایی اقتصاد یک جامعه به تولیدکنندگانش باز میگردد ،کار بسیار سخت و دشواری در پیش دارید اما اگر برنامه ریزی جامع و مدونی داشته باشید عامه جامعه با شما همراه خواهند شد.

این مردم ایثارگران دیروز امیدواران فردایند کافیست بدانند مدیران در تلاشند تا رفاه نسبی آنان تامین شوند انوقت خواهید دید چگونه عمار وار یاری رسان شما خواهند بود.

این مردم کافیست بدانند در عمران و ابادانی این سرزمین سهیم هستند و برای مدیران مهم . آنوقت بنشینید و تماشا کنید چگونه از شما در توسعه و عمران و ابادانی پیش تر خواهند بود .

جناب اسکندری بر خود ببالید که در خطه خون و ایثار و شهادت مسئولیت پذیرفته اید و شهدا نظاره گر اعمالتان هستند ، و شفیع راهتان ، امید است همت گمارید و با برنامه ریزی اصولی بر مشکلات فائق ایید . اما عنایت داشته باشید .هیچ توسعه ای بدون برنامه اصولی و زمان بندی شده و گام به گام پیش نخواهد رفت لذا قبل از هر تصمیمی تیمی از نخبگان و دلسوزان و متخصصان را گرد آورید و در سرنوشت منطقه از آنان بهره ببرید .

به امید فردایی بهتر برای مردم سرزمینم 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار