اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
شوشان - محمد رضا چمن نژادیان:
 
انالله و اناالیه راجعون

كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ۖ ثُمَّ إِلَيْنَا تُرْجَعُونَ

سالهای ۶۲ تا ۶۴ که در تربیت معلم رسول اکرم ص واقع در ۲۴ متری اهواز درس می خواندم. و گاهی توفیق حضور در نمازبه امامت  آیت الله شفیعی را در مسجد ایشان داشتیم. تقریباً با خضوع، تواضع و مردمی بودن آیت الله آشنا شدم.

و در سالهای بعد که به عنوان عضو شورای مرکزی و دبیر یکی از احزاب ملی در استان مامور شدم. تا لیست کاندیدای خبرگان رهبری خوزستان را به  تهران و شواری مرکز ببرم.

تا به سران تشکیلات جهت تصمیمات نهایی تحویل بدهم تاکیداتی بر تکریم و حفظ شخصیت این مرد بزرگ دین، سیاست و عمل شد، که چگونگی عرض ارادت و احترام مرکز نشینان ،بزرگان انقلاب و حواریون امام ره رابه علمای متقی و معتدل می رساند.

من آنجا بود که بیشتر به جایگاه آیت الله شفیعی و برخی از علمای استان به لحاظ مبارزات،  رعایت انصاف، تقوی و اعتدال پی بردم. 

در عین حال با تمام مجاهدت و خدماتی که بیت آیت الله شفیعی به نظام و ملت این خاندان همیشه فعال داشته اند.

هیچ رد پایی از رفتارهای منفی افراطی، رانتی و لابیگرایانه نامدنی به شخصه از این خاندان سادات جلیل القدر ندیده و سراغ ندارم. 

لذا متعاقب با آن نگاه و تکریم نزد بزرگان، هر وقت توفیق دیدار با حضرت آیت الله و حضرت حجه الاسلام والمسلمین مرحوم  محسن شفیعی را در مجامع و جلساتی داشتم. خود را مکلف به آن سیره و سنت تکریم  بنحو اکمل می دانستم.  

امروز که خبر ناگوار ارتحال فقید سعید مرحوم و مغفور آسید محسن شفیعی نماینده ی محترم ولی فقیه در دانشگاههای خوزستان آن  عالم مهربان، مردمی و متقی خوزستانی، فرزند دلبند و از بیت بزرگوار آیت الله شفیعی را شنیدیم.

بر خود واجب دیدیم، ضمن عرضه ی این مختصر از ارادت به محضر سادات و خاندان عالم وارسته آیت الله شفیعی، جامعه ی دانشگاهی، حوزوی و مردم شهید پرور خوزستان تسلیت و تعزیت عرض کنیم.

و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید علو درجات و حشر و نشر با اهلبیت مکرم ع و برای همگان به ویژه برای پدر پیر فرزانه و مجاهد نستوه حضرت آیت الله شفیعی و خاندان معزز و سایرین صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم.

خود را شریک غم میدانیم،شادی روح آن عالم عامل و روحانی وارسته الفاتحه مع الصلوات 

از طرف جامعه ی فرهنگی، کنشگران مدنی و گروههای مجازی، گروه غنی از شخصیتهای برجسته ملی و استانی سلام نو خوزستان- محمدرضا چمن نژادیان 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار