اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

به سال ۱۴۹۲ میلادی با قتل‌عام و کشتار گسترده یهودیان در اسپانیا که به دوره انگیزیسیون مشهور است ، یهودیان دست یاری به سوی ترک‌های عثمانی دراز کردند ، امپراطور عثمانی بایزید دوم دست آنها را رد نکرد و یهودیان فراری را در منطقه بارزان در شمال عراق ساکن کرد.

نتانل بارزانی، سامویل بارزانی و آسنات بارزانی از خاخام های متنفذ این قرن و قرن شانزدهم میلادی می‌باشند که با تأسیس مدرسه یشیوا سنگر یهود را در این منطقه پایه‌ریزی می‌کنند.

در قرن هفدهم سوبتای سوی فتوای پنهان شدن یهودیان (کریپتو) در بین کردها با یادگیری اصول اسلام و زبان کردی را صادر می کند.

سلام بارزانی در قرن نوزدهم به یک‌باره ادعای مهدویت می‌کند و ادعا می‌کند شمشیر و گلوله در او کارگر نیست لیکن شورش او با سرافکندگی توسط ترکان سرکوب می‌شود. و موشه بارزانی عضو فعال سازمان "لهی" یا همان "جبهه آزادیبخش اسرائیل" می باشد.

مصطفی بارزانی پدر مسعود بارزانی به هنگام مرگ در بیمارستان پیشرفته جورج تاون در واشنگتن بستری شد و همانجا فوت کرد. چه کسی باور می‌کند که یهود و آمریکا عاشق چشم و ابروی این شورشی کوهستان بوده‌اند. 

و حالا صهیونیست مخفی جانشین یعنی مسعود بارزانی کنترل و رهبری مردم بیچاره کُرد را در دست گرفته و از آنها استفاده ابزاری می‌کند.

کردها مطمئن باشند اگر رؤیای از نیل تا فرات یهود تحقق یابد ، در کنار ترک‌ها و اعراب ، کردها نیز محو خواهند شد.

داستان سه گاو و یک شیر را حتماً مرور کنید.کردستان هیچ وقت اسرائیل دوم نخواهد شد ، بلکه فلسطین دوم خواهد شد.

از سرنوشت اعراب فلسطینی که به کمک یهود از ترک‌ها جدا شدند درس بگیرید.هوس همسنگری با ابرقدرت جهان یعنی اسرائیل و آمریکا را از خود دور کرده و چشم طمع از شهرهای مرزی ترکان بردارید. کردها هیچ وقت امپراطوری نداشته‌اند .

فریب تحریفات تاریخی یهود را نخورید ، دست از زیاده خواهی بردارید و در آبادی کردستان واقعی بکوشید و دوستی منطقه ای را بر نوکری ابر قدرت‌های موقت ترجیح دهید.حتی اگر روزی پیروزی به دست آید متعلق به کردها نخواهد بود بلکه در کارنامه یهود ثبت خواهد شد.

در همین جا به روح بزرگ روانشاد "اوغور مومجو" روزنامه نگار و نویسنده ترک درود می‌فرستیم که اولین بار اطلاعات و گزارش‌های مربوط به هویت یهودی بارزانی‌ها را از آرشیوهای عثمانی بیرون کشید و  مورد غضب صهیونیستها قرارگرفته و با انفجار اتومبیلش ترور شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار