شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
شوشان/ روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ویژه های خود نوشت: آقایان و خانم های شورای شهر اهواز ! واقعا اگر به اعتراف خودتان اهواز مشکلات فراوانی دارد که باید به آن پرداخته شود به این چند سوال ساده پاسخ دهند : اختصاص وام پنجاه میلیونی خودرو چه دردی و مشکلی را از مردم این شهر حل می کند؟

آیا اعضای محترم شورای شهر که با رای مستقیم مردم به پارلمان شهری راه پیدا کرده اند نظر موکلین خود در خصوص وام پنجاه میلیونی را پرسیده اند؟

براستی دلیل اولویت و ارجحیت این مصوبه در این میان انبوه مشکلات شهر و شهروندان اهوازی در ماه آغازین فعالیت این نهاد مردمی در چه مواردی نهفته است؟

در حالی که بسیاری از شهروندان اهواز به دلیل گرانی افسار گسیخته موجود که بجاست اعضای شورای شهر مسئولان بازرگانی را نیز برای آن فراخوانند در تگناهای معیشتی گرفتار شده اند پرداخت وام 50 میلیونی آن هم از منابع عمومی شهرداری اقدامی شایسته به نظر می رسد؟

مگر در جمهوری اسلامی به گفته بنیانگذار آن مردم ولی نعمتان مسئولان نیستند؟ مگر دانستن حق مردم نبوده و نیست؟

حال چگونه است که رسانه ها در این خصوص متهم به جوسازی و حاشیه پراکنی می شوند؟ آیا آنان به عنوان نمایندگان افکار عمومی و رکن چهارم دموکراسی نباید مردم را در فرآیند عملکرد و مصوبات اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم قرار دهند. مگر همین اعضای شورا وعده شفافیت در عمل و گفتار را به عنوان شعار انتخاباتی خود به مردم وعده نداده بودند؟

برادران و خواهران گرامی شورای شهر در انقلاب اسلامی قرار نبوده و نیست که مردم نامحرم انگاشته شوند. چرا نقد منصفانه و دلسوزانه را بر نمی تابید؟

مگر نه اینکه در آموزه های دینی ما گفته شده بهترین دوست کسی است که عیب تو را گوشزد کند.

شهید بهشتی جمله معروفی دارد آنجا که می گوید: سخن گزنده‌ای را که نقد درست و به جایی دارد بر زبان چرب تملق گو ترجیح می‌دهم. اگر اینگونه است پس چرا از دیوار رسانه ها که ان را کوتاه می پندارید بنای پریدن دارید و آنها را به جرم حقیقت گویی و انتقاد به ناحق به حاشیه سازی و جنجال آفرینی متهم می کنید؟


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
comment
0
0
comment آخر عاقبت این شورا از طرز صحبت سخنگوی محترم شورا پیداست .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار