شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
شوشان - دکتر خادم مسجدی:

نیاز اولیه تراکتور داران برای شخم و آماده کردن زمین و ... سوخت هست حال اگر نیک پای حرف تراکتور داران بنشینیم باز می بینیم که تراکتور داران با انحاء مختلف از رسیدن به سهمیه خود باز می مانند مثلا در ماه های اولیه به دلیل تایید نشدن پلاک ها در سیستم سوخت عملا تا ۵ ماه اول از دریافت سوخت محروم  می مانند و در مرحله بعد به دلیل اینکه بعضی از جایگاهها دارای دو اسم می باشند،مثلا در سیستم سوخت جایگاه  دو اسم دارد  باز بعضی از تراکتور دارن با انتخاب نام جایگاه .

سهمیه سوخت آن ها در سامانه  تایید ولی اجازه برداشت ندارند و عملا می سوزد حال این سوال مطرح هست چرا سیستم انتخاب سوخت تراکتورداران جایگاه ها ویرایش نمی شود و گزینه غلط انداز حذف نمی شود؟ چون سوخت تعدادی از تراکتورها به دلیل خطای سیستم یاکافی نت و ...در  اسم جایگاه به نام  ... عملا  از تحویل سوخت باز می مانند این ماه هم متاسفانه مرکز جهاد کشاورزی شهرستان  بدون اطلاع تراکتور داران تایید سهمیه سوخت را منوط به پر کردن فرم نموده  است حال این سوال مطرح هست که سهمیه سوخت ازدست رفته را چه کسی جبران خواهد کرد؟  کشاورز شهرستان تاوان بی برنامگی آن را با خرید آزاد بایستی بپردازد طرح پر کردن فرم را ممکن است برای تفکیک تراکتورهای دو شهرستان توجیه کنند حال این سوال  مطرح هست همانطوری که جهاد کشاورزی برای حضور و غیاب تراکتورها آدرس آن ها را دارد؛ پس وقتی تغییری در محل تراکتور  هیچ تغییری ایجاد نشده باشد باز  لزومی به پر کردن فرم دارند؟  با وجود ثبت نام به موقع (اوئل ماه)چرا سهمیه این ماه آن ها تایید نشده است؟

برای پیشبرد اهداف پیشنهادات ذیل ارائه می شوند: 

۱- جبران سوخت ناشی از خطای برنامه ریزی 

۲-راه اندازی  سامانه پیامکی( اس ام اس) تا تغییرات و اطلاع رسانی به موقع به افراد ذینفع برسد.

۳-  گروه های اجتماعی در فضای مجازی مانند واتساپ یا بله؛ ایتا و ... برای اطلاع رسانی تراکتور داران و کشاورزان تشکیل شود تا اطلاع رسانی برای گروه هدف سریع تر صورت بگیرد و در آینده شاهد ضررهای این چنینی نباشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار