شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
شوشان - محمد سعید بهوندی:

گاهی و شاید بیشتر مواقع شادمانیهای ما ناشی از به وقوع پیوستن اتفاقات خوشایند و گذرا هستند، که همه‌ی انسانها معمولاً در چنین حالتی از خود واکنشهای شادی نشان می‌دهند و به علتهای متعدد و متفاوت، ممکن است این اتفاقات برای بعضی‌ها زیادتر و برای عده‌ای نیز کمتر رخ دهد.

اما یک سری شادمانیهای دیگری هم هستند که می‌توانند اتفاقی نباشند و باید بوسیله‌ی ما طراحی و تولید شوند و تفاوتشان با شادمانیهای اتفاقی، این است که؛ چون از جانب ما برنامه‌ریزی شده می‌باشند، لذا از پایداری بیشتری برخوردار بوده و حتی موجب لحظات خوش فراونتر و مطلوبتری خواهند شد.

در جوامعی که مردم مشکلاتِ کمتری داشته و صاحب آسایش و آرامش نسبتاً مطلوب و پایداری هستند، فضا، فرصت و توانایی شادمانیهای تولیدی همیشه می‌تواند وجود داشته باشد.

امّا این به آن معنا نیست که؛ کسانیکه دچار مشکلات و گرفتاری هستند، تدبیرهایشان برای تولید شادمانی ناکافی است.

شاید از این زاویه، موفق‌ترین انسانها کسانی هستند که در عین داشتن گرفتاری و مشکلات، در تولید شادمانی برای خود و دیگران نیز بیکار ننشسته و مایوس نیستند.

بنابراین چنانچه تاکنون و به هر علت یا بهانه، به تولید شادمانی همت نگمارده‌ یا کمتر به آن توجه نشان داده‌ایم، به دلیل اهمیّت و ارزش و لذّت حیاتی‌اش، زین پس حتماً آنرا در اولویت رفتارها و سبک زندگی‌مان قرار دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار