شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۷
شوشان - محمد رضایی میرقائد:

نوشتن برای شخصیت های تاریخی هر ملت کار آسانی نیست، اما آنچه که برآنم داشت تا چند جمله ای بنگارم در خصوص  فرمانده مجاهدان فی سبیل الله ،حمله ها و گاه عقده گشایی ها اخیر است.

فراز و فرود درون هر شخصیتی وجود دارد و میشود گاه با نقدهای سازنده مسیر را طبیعی جلو رفت .
خبر کوتاه اما پر سروصدا با تفاسیر و تحلیل های مختلف داخلی و خارجی که خروجی سایت ها ی مختلف قرار و میان گعده ها با سئوالات فراوان رو به رو گشت.

محسن رضایی بستری شد.

همین خبر کافی بود که متعدد در پی دلیل روانه بیمارستان شدن فرمانده بگردند.

در میان راز و نیاز و دعاهای افطار تا سحر مردمان عزیز کشورمان  به ویژه خانواده های معزز شاهد وایثارگر برای شفای مخزن الاثرار دفاع مقدس ،با کمال تعجب دیده شد که جمعی بر ایشان تاختند و از تخت بیمارستان هم عبور نکردند با انواع حملات،تمسخر ها نیش ها ای که میشد به وضوح عقده هایشان ازنظام مقدس جمهوری اسلامی  و سربازان میهن و کهنه سرباز انقلاب  رادید.

همان حال با خود میگفتم که ای کاش به مراد دلش میرسید و به همرزمان و امامشان میپوست ،اما درنگی کردم که تقدیر خدا چیز دیگری است اتفاقا او باید میماند که جمعیت دل چرکین و حسد ورز، تاریخ پر افتخار دفاع را تحریف نکنند، محسن رضایی پس از نقش برجسته اش در قامت مالک اشتر خمینی کبیر باید میماند تا سید علی را عمار باشد و  نقش عمار همین است هرجا احساس خطر کند برای مصلحت نظام و میهن آبروی خویش را کف دست نهد و تیر و ترکش خورد و  آب دیده تر شود و  مجدد  به دل میدان باز گردد. 

محال است با حفظ آبرو برای اسلام قدمی برداشت.

در جنگ گرم سرباز وجودش و در جنگ نرم سرباز آبرویش را باید بدهد.

او ایستاده در غباری است که هرگاه گرد و خاک رسانه های بیشمار خارج و داخل فرو نشیند قامت پرافتخار پاسدار ی اش از ارزش ها  نمایان میشود.

فضای دیدی که عده ای در آن گم و سردر گم میشوند.

برخیز فرمانده ، جایگاه تو همیشه در دل میدان است دیروز در اقتدار و امروز در اقتصاد. ثُمَ استقامو آقا محسن ، برادر محسن ،فَستَقِم کَما اُمرت.

السلام علیکم بماصبرتم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار