اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳
وقتی مدیران از پس یک سرعت گیر نیاید چه می توان گفت
شوشان - احمد سلامات : دیروز تعداد عکس از تجمع مردم کوی شهید بهشتی "خیط الروس" شیبان از توابع شهرستان باوی که در مسیر جاده ترانزیتی اهواز مسجدسلیمان قرار دارد در گروه ها و کانال ها دست به دست می شد .

موضوع از این قرار است این جاده یک جاده مواصلاتی مهم و حائز اهمیت است که سال هاست محل تردد بین شهرستانی است اما این اتوبان علارقم اامیت از امکانات لازم برخوردار نیست از قبیل این نواقص می توان به روشنایی ، علائم راهنمایی ، پل عابر پیاده آسیب دیده و پل های غیر ایمن و موارد دیگر اشاره داشت .


دیروز دو تن از دانش آموزان وقتی از محل تحصیل خود بازگشتند در این مسیر با یک خودروی سواری تصادف می کنند و موجب جراحات بسیاری می شوند که خوشبختانه از مرگ نجات یافتند این اتوبان تا کنون ۴۳  زخمی و کشته داده است اما در کمال ناباوری این مهم تا کنون نادیده قرار گرفته تا مردم نسبت به مطالبه قانونی خود بعداز عدم اهتمام مسئولین در ورودی آن منطقه دست به تجمع مصالمت آمیز زده و با قراردادن تعداد پلاکارد همت مسئولینی را می طلبند که معلوم نیست در این مدت در گیرو داد چه چیزی هستند.

بعداز این تجمع مسالمت آمیز تعدادی از مردم بعنوان نماینده  و مسئولین شهرستان و استان جهت خروجی و نتیجه در جلسه ای با حضور فرماندار ، رئیس پلیس راهور استان ، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای ، شهردار و تنی از اعضا شورا جهت رسیدن به نتیجه مطلبوب برنامه کوتاه مدت را احداث سرعت گیر با نصب علائم هشدار و موارد ایمنی تا ایجاد یک برنامه بلند مدت موثر قرار گیرد.


امروز هم بعداز این جلسه و به منظور ایجاد راهکار موثر جهت جلوگیری از خطرات احتمالی برای نجات شهروندان آقای جواد الباجی شهردار شیبان ، آقای شجیرات مدیر راهداری ، آقای کرملاچعب مدیر شهرسازی با ایجاد یک شانتاژ خبری و فضای آتیلیه جهت عکاسی یادگاری با ژست های مختلف از سرعتگیر نمونه رونمایی کرده اند .

پس از این نمونه تاپ از سرعتگیر و انتشار عکس ژست های متفاوت بعداز ۵ ساعت تصادفات مرگباری در همین نقطه اتفاق افتاده که در حال حاضر شهروندان با تماس و پیام های خود از مسئولین در خواست کرده اند تا سرعت گیرها را برداشته و همان وضع قبل را برگردانند که حداقل آمار تلافات قبلی کمتر بوده

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار