اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
شوشان - محسن بهداروند مرداسی :
سردار جوانی که از 16 سالگی در جهت  «آرمان های انقلاب» گام برداشت  و در  «اوج جوانی» 26 سالگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. فرماندهی که حضرت آقا بارها در وصف ایشان فرمودند.  «شما بارها دل مردم را شاد کردید» شخصیتی که تاکنون با رویکردی  معتدل در پی بهبود وضعیت اقتصادی کشور و
تا به  «امروز» یک پرونده فساد در کارنامه خود نداشته است. فارغ از  «اسطوره سازی» آنچه امروز به  «دولتمردان» ما کمک می‌کند. این است که در  «سربزنگاه های تاریخی» در «تصمیماتمان»  «واقع بین» و  «واقعگرا» باشیم.  «حفظ منافع کشور»  «آرمان های انقلاب» و  «رعایت قانون» در اولویت اول است. گاهی ناخواسته اسیر «احساسات» درونی خود نشویم. بواقع دولتمردانی موفقند. که دلسوز  «آینده خویش» و آیندگان خود باشند. و در این شرایط سخت از تجربیات  «متخصصان متعهد» استفاده کنند. کسانی که رمز مشکلات اقتصادی را بخوبی می‌دانند. و به  «منافع محلی بومی قومی و ملی و کشوری» اشراف کاملی دارند. و در جهت «منافع همگانی» گام برمی دارند. بی شک.. 
دکتر محسن رضایی «نمادی از یک کارشناس تیز هوش و با درایت» که قواعد  «علم اقتصاد» را بخوبی می‌داند و می‌شناسد. امروز باید  «واقع بینانه» به اوضاع اقتصادی کشور نگاه کرد و از تصمیم های نادرست و  «حذف های» غیر ضروری که به ضرر کشور است اجتناب کرد. ما در اقتصاد نیاز به حرکت‌های  «متهورانه» داریم. و دکتر رضایی بعنوان یک شخصیت طراز اول در اقتصاد همیشه  «دیدگاه» و  «ایده های»  «استراتژیک» در جهت نیل به ثبات منطقه ایی و گسترش عدالت اجتماعی داشته است. و  «منافع محلی و بومی و ملی و کشوری را بخوبی می‌شناسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار