شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۸
شوشان - محسن بهداروند مرداسی :
 «نوشابه امیری» و  «بنیاد هیفوس» سوگند یاد کرده ام در  «سطرهای» آغازین نوشتار  که از سر  «ضرورت» سخن گویم. و این  «جسارتها» را بدون هیچ  «بغض عنادی» باز گویم.
 «گستاخانه تر» بگویم عرصه  «رسانه های خارجی» مانند  «حلیم فروشی های» سر گذرند.
هر کس خودش را زودتر به یک کشور رساند و یا هرکس زودتر  «جل و پلاس» خویش را جمع کرده و رفت به  «ملک فرنگ» انگار» پایه و اساس» دگر اوست. بخشی از مجریان نمک می‌خورند و نمکدان را می‌شکنند.. » و امروز  آنچه از این بنگاه‌های خبر پراکنی منتشر می‌شود همه اش آلوده است به  «تزویر» و  «تکفیر» و «تخریب» و هزاران بامبول دیگر.
بواقع باید گفت  «نیت هر فکر و اندیشه ایی که سازندگی نباشد»  «پشیزی» ارزش ندارد.
خودفروشان و  «وطن فروشان» جبهه اپوزیسیون فاقد دانش کافی  «فکل کراواتی های»  «ادکلن زده» با  «فیگورهای روشنفکری و ادا اطوار که گاهی هم با یقه خودشان ناسازگار و نمی سازند. اینها هیچی نمی دانند. تمام عمر خود را با  «مفت خوری» و چند تا  «ایسم» خلاصه کرده اند. . مجهولان  «تافته ی جدا بافته» دلسوز این آب خاک نیستند. فارسی زبانان تلویزیون اینترنشنال با اینهمه هزینه های سرسام آور در گرانترین کشور و پایتخت دنیا  «لندن» دلسوز کدام مردم هستند.. امروز هزینه ی زندگی و اجاره  خانه شما در لندن چقدر است.. هزینه پخش و آگهی  «تیزر» یک ثانیه نزدیک به 9 میلیون تومان قیمت دارد. آنوقت این شبکه آنتن زنده اش را در اختیار چکسانی قرار می دهد.  «بنیاد هیفوس» که از سرشناس‌ترین روزنامه نگاران فراری تشکیل شده و در این سال‌ها دیالوگ طراحان پروژه براندازی نرم بوده مگر نه آنکه بودجه خودش را از سازمان سیا دریافت می‌کرد می‌کند.
چرا سعودی  «بانی» این شبکه شده است. پول های سر سام آوری که بن سلمان بابت این شبکه هزینه می‌کند.. آیا برای ایجاد دمکراسی است.. شبکه ایی که حتی یک آگهی تبلیغاتی ندارد. آیا 350 میلیون دلار بن سلمان برای دلسوزی مردم ایران است. این نوع نگاه گزینشی شما نسبت به آنچه که ادا میکنید در چیست. 
به ضرس قاطع این پول ها برای ایجاد دو دستگی و تجزیه و شکاف میان جامعه ایران با تخریب و تحریف وقایع تاریخی که فقط از گلوی وطن فروشان خارج می‌شود. بیچاره کار آفرین ها و سرمایه دارانی که از دیر باز و قبل از انقلاب در کشورهای اروپایی ساکن بودند.. امروز حتی توسط همین بنیادها و جاسوسان  برای سیا شکار می‌شوند جاسوسانی که بدلیل اهانت به مردم ایران مورد تشویق سازمان های جاسوسی قرار گرفته و از آنها جایزه گرفتند. چرا یکبار از وجدان خودشان سوال نکردند که این هزینه های ماهواره از کجا تامین می شود برای نمونه خانم نوشابه امیری با راه اندازی تشکیلات خانگی تحت عنوان رسانه و روزنامه نگار اکثریت کار آفرین های موفق و نیروهای فعال را شناسایی کرده و بعنوان گزارشگر تلویزیونی تمامی اطلاعات این بخت برگشتگان  بی اطلاع را در اختیار سازمان های اطلاعاتی سیا قرار می دهد. تا مورد بهره برداری مالیاتی و بعد بدلایلی آنها را حذف و نیست نابود می‌کنند. در طول تاریخ مردم   از این جاسوسان آسیب‌های فراوانی دیدند. و باید همواره مراقب شکار این جاسوسان بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار