اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۱
شوشان - محمد رضایی / مسجدسلیمان :
شخصیت های تاریخی  در برگ به برگ زمان دچار ناملایمتی ها میشوند گرچه تلخ است که چنین اسطوره کشی میشود اما برای خود آنان شیرین است که در راه آرمانها چنین میشوند.
قبل انقلاب با گروه منصورن،بعد ازپیروزی انقلاب در تاسیس اطلاعات ،زمان اشغال سرزمین با فرماندهی جنگ  و بعد از دفاع مقدس با تبدیل دبیرخانه عالیترین نهاد مستشاری نظام به بازوی پرتوان حاکمیت   و نقطه مشترک همه آنها بانظر و حکم امامین انقلاب بوده که او را امین مرجعیت عالی تشییع و سرباز ملت ایران کرده و امروز هم با نظر به اوضاع وخیم اقتصادی  که کشور  در پیچ تاریخی به سر میبرد برای اجرای سیاست های کلی که خود او سالها درمجمع باهمکاری نخبگان  تدوین کرده بود  و دریک سطحی که حقیقتا برای ایشان بسیار کم است برای کمک به دولت وارد شده است اما این برخی شخصیت ها هستند که به جایگاه ها و مناصبی ابهت میبخشند. 
برخی از رفتارهای اعضای دولت زیبنده دولت انقلابی نیست  و در همین ابلاغیه معاونت اول دولت جهت کمیسیون اقتصادی  جوری القا شده بود که گوی برکناری صورت گرفته است،     برخی میخواستند بگویند او از دولت حذف شد اما محسن رضایی در این سالیان‌مسئولیت هایش برکنار نشد ه بلکه کنار رفته  و کنار رفتنی که عملکردش موجب رضایت امام جامعه  بوده.
    هرچند سخنگو و سرپرست نهاد توضیحاتی دادند اما هنوز پست صفحه اینستاگرام آقای مخبر نوع خبرا را ویرایش نکرده است که اطلاع رسانی را زیر سئوال میبرد که خود نشانه ضعف عملکرد دبیر اطلاع رسانی دولت است.
محسن رضایی یک سرباز است و جایگاه سرباز خط مقدم است خط مقدمی که برای سرباز جز تیر و ترکش چیز دیگری ندارد،آقا محسن دیروز جان خود را مقابل دشمن خارجی به میدان نبرد برده بود و امروز در داخل آبروی خود را کف دست.
در همه این دوران عده ای تلاش کردند او را به قدرت طلبی متهم کنند و تاریخ گواه است که ضره ای درون او قدرت طلبی پیدا نمیشود ،در اوج قدرت فرماندهی را تحویل داد تا سرلشکرهای  پاسدار از یک نفر فراتر رود ،بعد از تحول درمجمع به جهت کمک به دولت آز ان سمت استعفا داد.
در همه این دوران ها عده ای از درون و برون  در مرصاد ها نشسته بودند که او را بزنند و از زدن او تاریخ پرافتخار ایرانمان را خدشه دارکنند.
هر بار با شگردی وارد میشدند اما کهنه سرباز انقلاب گرفتار دام آنها نمیشد و بیش از پیش از دسیسه هایشان سربلندانه بیرون می آمد. 
هنوز انقلاب  با  دکترحاج محسن رضایی که مصداق آیه السابقون السابقون نظام اسلامی  است کارها دارد.
باید بچشد مزه تنهای را،
مَردی که زعصر خود فراتر باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار