شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
دوستی تلفن زد که با او به همراه تعدادی از فعالان اجتماعی به آبادان برویم و از نزدیک عمق فاجعه را دریابیم، پاسخ بنده منفی بود چون سال ۹۳ این آسیب شناسی ها در مقاله ای تحت عنوان لینک زیر توضیح داده بودم و لزومی نداشت که یک فردی مثل بنده در صحنه حاضر شود که جز ترافیک و مزاحمت برای آتش نشان ها و امدادگران متخصص فایده ای در برندارد که البته ناگفته نماند عده ای هم حضورشان برای شوآف گری و خودنمایی های سیاسی است و کاری در حقیقت از دست شان بر نمی آید و بعضا، دانسته یا ندانسته، با ناکارآمدی بعضی از همین افراد شوآفی، موجبات تمهید تجارت مرگ در کشور و خوزستان را شاهدیم.

آل کاپونیسم کابوس هزاره ی سوم 
 شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
۱۱ فروردین ۱۳۹۳ — آل کاپونیسم کابوس هزاره ی سوم. بیشتر اوقات درتاریخ اسباب و لوازمات افراطی گری را تفریطیون فراهم می آورند. برای درک این مطلب بطور مثال شما ...

به هر حال، آن چیزی که باید نخست در این حوداث آوار برداری شود.آن دسته از  نخاله هایی هست که ناشی از فروریزی سیاست های غلط در اقتصاد کشور، ضعف فنی نظام مهندسی، عدم  نظارت دقیق، رشوه خواری، توصیه پذیری های رانتیری و از همه مهمتر زپدودن جریان نومانکلاتوری قدرت سیاسی است که جناح های سیاسی در همه ی آنها منافع نامشروع مشائی دارند.آری،  همان منافع قانقاریی که با هر جراحی منجر به قطع عضو صاحبان قدرت در ثروت و شان اجتماعی می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار