شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
شوشان - سید علی حمیده کیش شاه قاسمی :
اتفاق مهمی که در دوره انقلاب  اسلامی بوقوع پیوست، نوع رفتار و شیوه ی عملکرد مرکز و کویر نشینان در کشور بود.

مسئولین و نخبگان آنها به رغم اینکه در صدر جریان های عمده کشور حضور فعال دارند، ولی در مسائل و مطالبات  منطقه ای و استانی خود، به دور از مسائل جناحی، با تعامل و هماهنگی و لابی گری عمل می نمایند. بطوری که امروزه اکثر استان های مرکزی و کویری جزء استان های برخوردار هستند. 

لذا، ضمن انزجار از شیوه ی جریان گرایی در کشور که مسبب بخشی عظیمی از موانع و مشکلات کشور و جلوگیری از انسجام و همگرایی بویژه در حوزه دیپلماسی خارجی و از همه مهمتر سوء استفاده ی دشمنان ملک و ملت و جریان های ضد انقلاب شده است.پیشنهاد می گردد.

همه مدیران، مسئولین و نخبگان استان های جنوبی و استانی اعم ازاصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین با استفاده از الگو و شیوه ی موفق مرکز و کویر نشینان با هماهنگی و انسجام و با استراتژی مشخص در پشتیبانی از کادرسازی، طرح ها و برنامه های خطه مظلوم جنوب و فرزندان آن تلاش نموده، نخبگان جنوب و استان خود را به ارکان کلان حاکمیتی بفرستند تا ضمن مشارکت در برنامه ریزی و طراح ریزی های کلان کشور، طرح، برنامه ها و پروژه های مورد نیاز منطقه جنوب و استانی خود را در جهت توسعه و متوازن سازی با سایر مناطق کشور به جد پی گیری نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار