اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
شوشان - محمدسعید بهوندی/ اهواز بازنشسته‌ی فرهنگی :
جناب آقای قالیباف و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
بی‌توجهی به حق و حقوق قانونی بازنشستگان کشوری و حداقل اجازه ندادن به نخبگان آنان برای دیداری کوتاه با شما، نشانه‌ای روشن است بر اینکه؛ 
1_ یا خدای ناکرده اعتقادی به حق و حقوقشان ندارید.
 2_ یا برای آن فعلاً برنامه‌ای در نظر نگرفته‌اید.
 3_ و یا هم منتظر اقدامی مشخص(لایحه‌ای جدید) از سوی دولت هستید. علت اول که باید حتماً فاجعه نامیده شود. علت دوم نیز درد و افسوسی است کهنه، که سالهاست با آن هم‌ناله‌ایم و تنها علت سوم است که مقداری امیدوارکننده می‌باشد.
چنانچه علت سوم صحیح‌تر است که جای امیدواری است، امّا چرا تا این اندازه معطلی؟! چرا تا این حد مماشات با آنانی که قانون را تا این اندازه نادیده گرفته‌ و می‌گیرند، آن هم قانون برنامه‌ای که حتی پنج‌سال مهلتش تمام گردیده و در یک سال تمدیدی دارد نفس‌های آخرش را می‌کشد؟! چرا حداقل روشنگری و پاسخگویی صادقانه را برای اقناع سازی، تقریباً به فراموشی سپرده‌اید؟! و لاجرم ما بازنشستگان، با چه اطمینان و نشانه‌ی روشنی دریابیم که کدامیک از آن سه علت گفته شده، حتماً درست است؟!

در پایان؛ مصوبه‌ی1399/7/1 متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین همتراز (هر چند دیر انجام گرفت، ولی کاملا قانونی بود)، به چه دلیلی استمرار پیدا نکرد؟! مگر اصل 138 قانون اساسی بر چه اقدامی از سوی دولت‌ها تاکید دارد؟! این اصل مترقی بدنبال بازنمودن چه گره‌هایی در کار اجرا توسط دولتهاست؟! آیا مصوبه‌ی مذکور عمل به این اصل نبود و مگر به لحاظ منطقی و قانونی فرقی دارد که چه دولتی انجام دهنده آن باشد؟!

بیایید بیش از این خودتان را بدهکار این حق‌الناس آشکاری که معیشت میلیونها نفر از مردم کشورمان بسته آن است، نسازید و هرگز نیز یادتان نرود که؛ بازنشستگان کشوری در خصوص تمامی افزایشهای پس از مهرماه 1399 به شاغلین همترازشان، قانوناً طلبکار خواهند شد. فوق‌العاده ویژه، رتبه‌بندی(به امید حق انجام خواهد شد) و ایضاً رفاهیات و بسیاری از آنانی که مدتهاست مشمول فوق‌العاده مناطق جنگی، تطبیق حق مدیریت و..‌. می‌باشند.

این مطلب (پنجاه و نهمین مطلب به نمایندگان مجلس) را امروز سه‌شنبه1401/3/31 به امید تاثیر مثبت و حرکت مقتضی و مطلوب، برای 150 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارسال نمودم‌. امیدوارم یکی از نمایندگان دلسوز به رویت ریاست محترم مجلس نیز برساند. شما بازنشستگان شریف نیز در صورت تمایل می‌توانید با پرهیز از هرگونه کم یا زیاد، آنرا برای نمایندگان استانتان نیز ارسال نمایید‌. وَالعاقبةُ لِاَهلِ التّقوی وَالیَقین

اینستاگرام behvandi1962
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار