اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
شوشان - محمدرضا چمن نژادیان :

سلام علیکم و بماصبرتم....

 اولاً : وقتی شهروندان یک مملکت  قرار است مورد خطاب گیرند بهتر است لااقل بدون پسوند و پیشوندهای بسیار پر محتوا که به لحاظ تمدنی و انقلابی ایرانیان دارند و باید استفاده شود از واژه ی ملت بهره گرفته شود،و شهروندان حوزه ی انتخابیه با واژه ی مردم شریف و شهید پرور به لحاظ مرزی ووو مورد خطاب قرار گیرد.

ثانیاً : ایکاش پس چند دوره نمایندگی تکلیف حوزه ی انتخابیه "اول با تفکیک به دو حوزه ی مستقل و نماینده ی مستقل" تا جولکی هم جزء آن می شد دوم تکلیف جولکی و جایزان را بتوانید روشن کنید‌. همین بس است. از طلا گشتن مایوسیم ما را مس کنید.

ثالثاً : جنابتان  تو این وضعیت مملکت از لحاظ پول و اعتبار "همین جاده فقیروی امیدیه به جایزان و جولکی" که فعلاً جزء حوزه ی انتخابیه نیست و نامش جلوتر از جایزان میاد را اگر توانستید تحرک ببخشید و "تونل ۱۸۰۰ متری را تا ۲۰۴۰  که قرار است اسرائیل از بین برود" افتتاح کنید، آنوقت باید جایزه ی اسکار سازندگی را با گفت بارک الله و شاهکار کردید خواهیم داد!
فکر کنم ان شاالله اسرائیل از بین برود ولی این جاده و تونل علاوه بر اینکه درست نشود خراب هم بشود.!

رابعاً : متن نوشته شده بیشتر با عجله ومهندسی شده با نگاه به فضای عمومی و معبر باز کردن برای ورود به حوزه های انتخابیه تنظیم شده است. که دعا نویسان باید بدانند  عذر بدتر از گناه و مانند نفرین بوده است حاج آقا!؟
 چون راه آهن ماهشهر به تهران که نزدیک یک قرن ساخته شده هم انگار تعطیل شده است؟ و بدتر از آن فرودگاه امیدیه هم که نامی از آن آورده نمی شود فقط دارد هزینه ی نگهداری و مصرف برق و تخریب امکانات را می دهد  پس از یک قرن و اندی هم می دانید تعطیل و رها شده است.؟

خامساً : چرا وزیر نفت که ۱۷ ساله تاکنون اعتبار برای اتمام جاده ی امیدیه به جایزان و جولکی نمی دهد تذکر ، استیضاح و مورد خطاب قرار نگرفت...
وووو


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار