اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
آرش کمانگیر در اهواز (تالار آفتاب)
جادوگر فضای مجازی، به عواملش دستور می دهد که تمام کتاب های شهر را جمع آوری کنند .و به جای آن ، به کودکان و نوجوانان سی دی، بازی های رایانه ایی و گوشی تلفن همراه، هدیه نمایند!
شوشان - ابراهیم مکوندی (سکوت ) :
- نمایش آموزنده، شاد و موزیکالِ *آرش کمانگیر و جادوگر مجازی* در تالار آفتاب اهواز بر روی صحنه رفت.
- نمایش بسیار زیبا، تماشایی و جذاب *آرش کمانگیر و جادوگر مجازی* که به کارگردانی جناب آقای استاد *حمید سالاروند* این هنرمند توانا و کاربلد می باشد.
- ایشان با استادی بی نظیر ، در طی این نمایش، با استفاده از تمامی عناصر حرفه ایی تئاتری، یک نمایش بسیار جذاب و شاد را بر روی صحنه برده اند.که به خوبی، معضلات و مشکلاتِ فضای مجازی وسایبری که در عصر حاضر، گریبان خانواده ها، کودکان و نوجوانان را گرفته است را برای تماشاگران و نسل کودک و نوجوان ، به نمایش درآورده است.
- این نمایش آموزنده، علاوه بر مضمون و متن بسیار قوی، با استفاده از عناصر اصلی تئاتری، از جمله : طراحی صحنه و دکور بسیار زیبا، طراحی لباس و گریم بی نظیر، موسیقی بجا ، بسیار مفرح و با نشاط،میزانسن های حرفه ایی و ارتباط گیریِ بازیگران با تماشاگران ، یک نمایش شسته رفته و چفت و بست دار،را با استادی تمام، برای کودکان و نوجوانان خوزستانی، بر روی صحنه ی تئاتر برده است.
- نمایش *آرش کمانگیر و جادوگر مجازی* با استفاده از اِلمان ها و نمادهای خیر و شر، مانند مترسک ها و جادوگر که نماد تهاجم فرهنگی هستند. همچنین آرش کمانگیر که نماد میهن پرستی و ایران دوستی می باشند.
به درستی و شایستگی، به خانواده ها و کودکان و نوجوانان،درباره ی استفاده ی نادرست و غلط از فضای مجازی و سایبری هشدار می دهد.
- و این نکته را به مخاطب خود القا می کند که باید کودکان و نوجوانان را از استفاده های بیش از حد از فضای مجازی و بازی های کامپیوتری مخرب، 
برحذر داشت.
در آن جایی که جادوگر فضای مجازی، به عواملش دستور می دهد که تمام کتاب های شهر را جمع آوری کنند .و به جای آن ، به کودکان و نوجوانان سی دی، بازی های رایانه ایی و گوشی تلفن همراه، هدیه نمایند!!!
که با این ترفند زیرکانه، کتاب ، کتابخوانی و تفکر را ازمیان بردارند!
 - و در پایان خوشِ  این نمایش جذاب و دیدنی، لحظه ی زیبا و مهیجِ ورودِ آرش کمانگیر، که تماشاگران را به وجد می آورد.
و تیری که آرش کمانگیر، که نماد سرفرازی و سربلندی ایران زمین است.شلیک می کند. و قلب سیاه جادوگر فضای مجازی را نشانه می گیرد.و اورا از صفحه ی روزگار ، مَحو می نماید.و فرهنگ، هنر و تمدن بزرگ ایرانی را ترویج می نمایند.
- اینجانب به عنوان نویسنده و کارگردان، 
تماشای این نمایش کم نظیر و آموزنده را به کودکان و نوجوانان و همچنین به خانواده های هنردوست، فرهنگ مدار  فرهنگ پرور استان خوزستان، توصیه و سفارش می نمایم.
امیدوارم که ادارات ، ارگان ها، شرکت های سهامی خاص و عام  و همچنین بنگاه های اقتصادی استان خوزستان ، با حمایت های بی دریغ خویش، از این گونه آثار فاخر و زیبا، در ترویج فرهنگ وهنر ، استان زرخیز خوزستان سهمی داشته باشند.
*حامی فرهنگ و هنر باشیم*
هفدهم تیرماه یک هزار و چهارصد و یک ، اهواز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
comment
0
0
comment درود و آفرین بر شما
پیروز و سربلند باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار