اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۴
شوشان - شمس آبادی دکتری جامعه شناسی : 
با سلام و خسته نباشید.خدمت کلیه رسانه ها محترم
چقدر اداره کشور توسط مسئولین مسخره گرفته شده  است.هر روز به بهانه ای ادارات تعطیل می کنند.
این روش اسان ترین روش است  که در پیش گرفتند.و ابتدایی تریت و ضعیف ترین تصمیم هست که گرفته میشود چرا که این تعطیلات برای بسیاری از مردم مشکل ساز است.مثلا افرادی که بعد از ماهها جلسه رسیدگی دادگاه دارند بخصوص افرادی که در زندان هستند و ممکن بعد رسیدگی منجر به ازادی وی شود..و یا افرادی که قرار است با گذاشتن وثیقه ازاد شوند ولی تعطیلی مانع ازادی او می شود و یا افرادی که از شهرستان جهت امور اداری مراجعه می کنند و دهها مشکل دیگر که بر اثر تعطیلی غیر مترقبه براثر تصمیم غلط مسئولین برای مردم مشکل ساز می شود. در امریکا یک دقیقه به احترام ادیسون برق قطع میکنند. 
بررسی کردن چقدر زیان اقتصادی فقط دارد.ولی در این هر روز به بهانه ای ادارات تعطیل میکنند ابا کارشناسی کردن در هر روز چقدر به کشور و مردم ضرر و زیان اقتصادی و مادی و معنوی وارد میشود.یعنی گرد و خاک از بیماری کرونا خطرناک تر است. کارمندان با ماسک وارد اداره می شوند و بعد هم در اداره مشکلی ندارند .مراجعه کنندگان هم اگر بیماری دارند که از منزل خارج نمی شوند. پس چرا  کلیه مردم گرفتار تعطیلی می کنند؟
از کلیه خبرنگاران و خبرگزاری ها و رسانه ها استدعا داریم این اعتراض به گوش مسئولین مربوطه برسانند تا شاهد این هم کم لطفی به مردم بر اثر تعطیلات پی در پی نباشیم.
 با سپاس فراوان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment دکترا در جامعه شناسی و این ادبیات !!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار