اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۹
شوشان - سید سجاد جلویانی :
مردم ایران هرگز در حافظه تاریخی خود خیانت دولت مردان و مردان سایه را در استخدام آقای ویلموس بعنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران (‌ ۱۳۹۸ / ۲۰۱۹م ) ، فراموش نخواهند کرد . ویلموسی و وطن فروشانی که هویت و منافع ملی و وقت خوش مردم ایران را به سخریه گرفتند و حال مردم نجیب ما را بد و تلخ و گزنده نموده بودند . 
مردی بنام اسکوچیچ سرمربی نام آشنای فوتبال نفت آبادان(  ۲۰۱۹  تا ۲۰۲۰ م )‌ که در حال بازسازی و کسب نتایج خوب در لیگ  فوتبال بود یک باره  ظهور کرد و پیام آور  شادی ملت ایران گردید وبا قبول سرمربی گری تیم خاموش شده ملی فوتبال ایران ، روح و هویت ایرانی را چون ققنوس شعله ور کرد و حال تلخ را در ۱۷ بازی و کسب ۱۵ برد شیرین  خوب نمود. 
مسوُلان ملوّن مزاج  فدراسیون فوتبال که رفته ، رفته ، ناتوانی خود را درتهیه بازی های تدارکاتی به اثبات رسانیده بودند به فکر خیانت دیگری  برآمدند و با ایجاد شکاف و چند دستگی  در بازیکنان فوتبال ملی به  تخریب سرمربی تیم ملی فوتبال اقدام نمودند و با ایجاد امواج منفی تلاش کردند گناه ناتوانی و بد مدیریتی خود را به  اسکوچیچ  مرد آرام و صبور و با تجربه   بین اللمللی نسبت دهند و خودرا ناجی تیم ملی فوتبال معرفی نمایند . مردم ایران به شما آقای اسکوچیچ می گویند : 
ما بخاطر تمام حرفه ای گری ات و مقام انسانیت  برای روزهای سخت فوتبال ملی ایران و کسب نتایج درخشان و حال خوب ، از شما صمیمانه تشکر و قدردانی داریم و حساب مردم ایران را از این ملوّن مزاجان جدا نماید . آنها نه در خدمت منافع ملی ایران هستند و نه هرگز مردانی خادم برای وطن بوده اند . 
مسوُلان فدراسیون فوتبال بخوبی می دانند که در این زمان کوتاه و فاقد توانمندی مالی و تدارکاتی ، هیچ سرمربی دیگری در نیمکت تیم ملی فوتبال موفق نخواهد بود . و با پایان بازی های آن تیم ، سرانجام بد فرجام خواهد داشت و از همین رو بود که شخصی چون علی دایی که قبلا این تجربه را آزموده بود دست رد به سینه این بازیگران هزار چهره زد . حالا باید دیدکه کدام یک از نامزدها دچار این سرنوشت شوم خواهند گردید . 
من بعنوان یک ورزش دوست ،و وطن دوست  نگران حیثیت ملی فوتبال ایران هستم  و اسکوچیچ را شایسته ترین گزینه هدایت تیم ملی می دانم و اعتقاد دارم او با شناخت و تجربه ایکه در فوتبال ایران و اروپا داشت می تواند شگفتی ساز جام جهانی قطر ۲۰۲۲ م ، باشد .‌
آقای اسکوچیچ باز هم از شما تشکر می شود و ایمان داشته باشید شما همواره در افکار مردم ایران ارزشمند هستید . سپاس فراوان.
 
اهواز ،  ۲۱   تیر  ، ۱۴۰۱.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار