اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۷

در روز پایانی هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال سه تیم مدعی قهرمانی برابر حریفان به میدان می‌روند.

به گزارش فارس، روز یکشنبه 4 دیدار پایانی هفته سی و یکم لیگ برتر برگزار می شود و سه تیم مدعی قهرمانی به طور همزمان در خانه حریفانشان به میدان می روند. سپاهان و استقلال در جنوب کشور و کنار خلیج همیشه فارس بازی می کنند و تراکتورسازی در تهران میهمان راه آهن است.

* راه آهن - تراکتورسازی؛ دایی تراکتورسازی را متوقف می کند؟

راه آهن اگر چه میزبان مسابقه است اما بعید است از این میزبانی سودی ببرد. این تیم یک دهم تراکتورسازی هوادار ندارد و مجبور است در خارج از ورزشگاه خانگی خود یعنی اکباتان به میدان برود و این در حالی است که اعتراض های مدیران باشگاه راه آهن راه به جایی نبرد.

تراکتورسازی بازیکنان تاثیرگذار فراوانی دارد و در آن سوی میدان علی دایی خیلی  دوست دارد تیمش را از منطقه خطر جدا کند. به همین دلیل می توان گفت که بازیکنان راه آهن نیز به اندازه شاگردان قلعه نویی انگیزه دارند. اگر علی دایی بتواند تراکتورسازی را روی ریل متوقف کند و سه امتیاز از قلعه نویی بگیرد شاید تراکتورسازی را از قهرمانی دور کند. استقلال و سپاهان دوست دارند راه آهن فردا پیروز شود.  دایی می تواند نقش پررنگی در قهرمانی این فصل ایفا کند.

* ذوب آهن اصفهان - داماش گیلان؛ شاگردان تارتار مقابل شکست ناپذیران!

ذوب آهن رده ششمی اگر بتواند داماش را شکست دهد می تواند به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشد هرچند این باشگاه در حاشیه بی پولی گرفتار شده به طوری که مشکلات مالی حتی به کارمندان باشگاه هم رسیده است.

روند صعودی داماش گیلان بعد از پیروزی جنجالی مقابل پرسپولیس ادامه پیدا کرد و مهدی تارتار اگر بتواند در خانه ذوب آهن پیروز شود می تواند به رسیدن به رده های بالاتر جدول هم امید داشته باشد. ذوب آهن در 10 هفته اخیر لیگ شکستی نداشته و همین آمار نشانگر کار دشوار تارتار در کنار زاینده رود است.

* فولاد - سپاهان؛ صدر نشین مقابل بازیکنان بی انگیزه

سپاهان برای تداوم صدرنشینی خود در لیگ باید فولاد را شکست بدهد. فولاد خوزستان که تا چند هفته پیش امیدوار به کسب سهمیه آسیایی بود بعد از شکست های متوالی برابر سایپا و تراکتورسازی دیگر هیچ شانسی برای آسیایی شدن ندارد و بازیکنانش خالی از انگیزه هستند اما در آن سوی میدان بازیکنان زردپوش سپاهانی می خواهند دوباره قهرمان شوند. همین تضاد انگیزشی بازیکنان دو تیم می تواند روی کاغذ شانس سپاهان را برای پیروزی بیشتر کند مگر آنکه مجید جلالی یکبار دیگر با شکست دادن یک تیم اصفهانی در اهواز سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را تغییر دهد. جلالی هم به اندازه علی دایی می تواند در قهرمانی لیگ برتر یازدهم نقش داشته باشد.

* شاهین - استقلال؛ صدر جدول آبی می شود؟

شاهین پرحاشیه که در این فصل سه سرمربی عوض کرد اگر می خواهد در لیگ برتر بماند باید استقلال را شکست دهد. استقلال از نظر بازیکن به هیچ عنوان با شاهین قابل مقایسه نیست و آبی پوشان ملی پوشان فراوانی دارند؛ از مهدی رحمتی درون دروازه گرفته تا مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان اما مشکل اصلی استقلال خستگی بازیکنانش است. با این حال استقلالی های خسته اگر بتوانند شاهین را در خانه اش شکار کنند و سه امتیاز بگیرند، در صورتی که سپاهان در اهواز دچار لغزش شود به صدر جدول می رسند.

برنامه بازی‌های هفته سی و یکم لیگ برتر و اسامی داوران به شرح زیر است:

شنبه دوم اردیبهشت

ملوان – مس کرمان ساعت 17

علیرضا فغانی، صادق نوری، علی میرزابیگی، بابک وسیله بر، ناظر داوری: ایرج نظری، ناظر ویژه: رضا غیاثی

مس سرچشمه – فجرسپاسی ساعت 17

غلامرضا جباری، بابک داوری، مهدی عالیقدر، رضا عادل، ناظر داوری: صفدر احمدی

صبای قم – نفت تهران ساعت 17

احمد صالحی، سعید زارع، حسین سنجری، فرشید افشار، ناظر داوری: حسین خوشخوان

پرسپولیس - سایپا ساعت 19

سعید مظفری زاده، رضا سخندان، رسول فروغی، رسول رهبرفام، ناظر داوری: اسماعیل صفیری

یکشنبه سوم اردیبهشت

راه آهن - تراکتورسازی ساعت 17

ذوب آهن - داماش  ساعت 17

فولاد - سپاهان ساعت 17

شاهین بوشهر - استقلال ساعت 17

روز گذشته نیز در اولین دیدار لیگ برتر شهرداری تبریز با نتیجه 2 بر یک از سد نفت آبادان گذشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار