اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
شوشان: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: دلال‌بازی در افزایش قیمت مرغ تاثیری نداشته است بلکه عرضه مرغ و تولید آن دچار مشکل شده است.

عباس پاپی‌زاده در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: افزایش قیمت نهاده‌های دامی باعث شده تا قیمت تمام شده گوشت مرغ افزایش چشم‌گیری داشته باشد و به این دلیل بخش ایفای نقش دلالان در بازار مرغ کشور منتفی است.

وی افزود: این روند صعودی قیمت مرغ در کشور ادامه‌دار خواهد بود و اصلا ربطی به دلال‌بازی در بازار ندارد و تنها به کاهش تولید و افزایش قیمت تمام شده ربط دارد.

پاپی‌زاده تاکید کرد: بسیاری معتقدند که یک شبه پرورش دهندگان مرغ در ایران سود بسیار زیادی کرده‌اند در صورتی که همه این اختلاف قیمت در ماه‌های گذشته به خرید نهاده‌های دامی صرف شده و یک ریال به جیب تولید کننده نرفته است، بلکه واسطه‌ها در عرضه نهاده‌های دامی بیشترین میزان سود را به خود اختصاص داده‌اند.

وی گفت: افزایش قیمت در بازار کاهش عرضه را باعث نشده است و به این دلیل باید اجازه داد تا ذخیره‌سازی گوشت مرغ به صورت آزاد انجام شود.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه دولت از مصرف کننده حمایت کند، گفت: دولت باید از کاهش هزینه‌های در تهیه نهاده‌های دامی قمیت مرغ را در کیلویی 55 هزار ریال تثبیت کند.

وی خاطر نشان کرد: دولت در این بخش باید با پرداخت یارانه تولید به مرغداران از این بخش حمایت کند تا بتوان قیمت مرغ را در بازار ثابت نگهداشت و امیدی به سودآور بودن تولید مرغ در کشور داشت.

وی تاکید کرد: باید با تثبیت قیمت مرغ تلاش کرد تا هم از مصرف کننده حمایت شود و هم به نحوی این قیمت تثبیتی تعیین شود که تولید کننده برای تولید‌ها بعدی رمق کار کردن داشته باشد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
comment
0
1
comment ربطش نه به دلال بازی و نه بالا رفتن قیمت نهاده های دامی بلکه به سؤمدیریت جنابعالی و سایر اعضاء کمیسیون کشاورزی مجلس است که برنامه ریزی لازم و نظارت کافی بر دولت و وزارت جهاد کشاورزی سابق را نداشتید و الا همه مردم چه خاص و چه عام این اظهارنظر جنابعالی را به خوبی می دانند و نیازی به اظهارات شما در این زمان یعنی گرانی بیش از اندازه مرغ ندارند. شما و سایر اعضاء کمیسیون کشاورزی در خواب خرگوشی نمانید و یا اینکه خودتان را به خواب نزنید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار