اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
برای احسان خاندوزی بهترین را آرزو داشتم ولی از قرار معلوم  باید از این نسل، با این تیپولوژی کارگزاری نومید بشوم، زیرا، این گونه تصور می کنم که آنها نیز دنباله رو احمدی نژاد هستند و انگار استعداد آنها صرفا برای انجام کارهای پوپولیستی پرورش یافته باشد و بی توجه به تجربیات کارآمد علمی راه خود را می روند و از گرفتن مشورت های روزآمد تحول گرا، کماکان گریزان هستند.

به هرحال، ما منتقدین می نویسیم که لااقل، این نوشتارها به درد قوه ی عاقله نظام جمهوری اسلامی اعم از شخص اول مملکت، ریاست جمهوری و دیگر تاثیرگذاران بخورد که با پیروی از عقل مستفاد در دام این گونه رویکردهای پوپولیستی  نیفتند و یک دفعه فکر نکنند، که واقعا در این دولت دارد کارهای شاذی انجام می پذیرد.

علی ایحال، همانطوری که برای یکی از اهالی رسانه نوشتم که مطالب ما منتقدین اصلا، به درد مردم نمی خورد.زیرا، همه ی شهروندان نظام جمهوری اسلامی گوششان به این حرف ها بدهکار نیست وقتی که خود می بینند ، دولت سیزدهم نمی تواند با این تیپ کارگزار اقتصاد را از شرطی بودن تحریم ها خارج کند و نرخ ارز، طلا، تنظیم بازار، کنترل تورم و گرانی را بدست بگیرد .

البته ناگفته نماند، دو روز پیش در خبرها داشتیم که هزاران تن آرد تحویلی به نانوایان سر از کشورهای همسایه در می آورند. این یعنی، ابطال ادعای اخیر جناب خاندوزی که می فرماید؛ امروز می دانیم چه فردی از کدام نانوایی نان خریده است.
خب، این حرف جناب وزیر مرا یاد آن، روایت معروف در مورد آن مرد انداخته بود که تمام رشت را برای پیدا کردن خرش زیر پا گذاشته بود و در نهایت، آدرس آن را در دل سروده های عاشقانه ی عشاق می جست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار