شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۵

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خوزستان گفت: مشارکت دبیران ورزش خوزستانی در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت‌بدنی 100 درصد افزایش داشته است.

محمد خلیلی در گفت‌وگو با فارس در اهواز، اظهار داشت: مرحله استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت‌بدنی 20 فروردین آغاز شده و تا پنجم اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: 150 نفر از دبیران و آموزگاران درس تربیت‌بدنی از 30 منطقه استان خوزستان در این مرحله با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این مقام مسئول با بیان اینکه برگزیدگان این مرحله برای حضور در مرحله کشوری معرفی خواهند شد، گفت: به منظور ارزیابی هرچه دقیق‌تر اجرای تدریس همکاران و داوری ‌عادلانه آن در این جشنواره  از چهار گروه آموزش دیده  ارزیاب استفاده شده است.

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: در این جشنواره، الگوهای نوین تدریس تربیت‌بدنی و همچنین اجرای کلاس درس تربیت‌بدنی مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرد.

خلیلی از آموزش 16 هزار دانش‌آموز تا پایان سال تحصیلی در رشته ژیمناستیک خبر داد و گفت: برای مدارس 23 شهرستان استان تجهیزات ژیمناستیک خریداری شده‌ است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خوزستان، ادامه داد: تجهیزات با اعتبار 600 میلیون تومان خریداری شده که تا پایان سال گذشته بین شهرستان‌ها توزیع شد.

وی با بیان این‌که طرح ژیمناستیک در آموزش ‌و پرورش ناحیه 3 اهواز و شهرستان دزفول به صورت کامل اجرا شده است، افزود: حدود 100 مربی شامل مربیان ورزشی استان تا پایان سال گذشته آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

خلیلی درباره طرح سبا (آموزش شنا) گفت: سهمیه و پذیرش دانش‌آموزان در شهرستان‌های دارای استخر 2 برابر شده‌است. این شهرستان‌ها می‌توانند تعداد بیشتری دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی را در این طرح شرکت دهند. وی با بیان این‌که بیش از 70 درصد دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی تا پایان سال تحصیلی شنا را فرا می‌گیرند، بیان کرد: شهرستان‌های فاقد استخر دانش‌آموزان خود را برای آموزش شنا به صورت اردو در تابستان به شهرهای دارای استخر اعزام می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار