اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
شوشان - محمدسعید بهوندی، بازنشسته فرهنگی :
1- بحمدالله با همت و همکاری و دلسوزی و خصوصاً پافشاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رتبه‌بندی معلمان به نقطه‌ی امیدوار کننده‌ای رسیده و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز همانگونه که تدبیر و تلاش شده و انتظار می‌رفت، عملیاتی گردیده و سامان و افزایش قابل توجهی یافته است. حال در مسیر اجرای عدالت در دریافت‌ها، آیا مجلس در نظر ندارد تدبیری بیندیشد تا قانون خود نوشته و متاسفانه مغفول مانده(ماده‌ی 30 قانون برنامه‌ی ششم که نه تنها پنج سالش تمام شده بلکه یکسال تمدیدی‌اش هم در حال اتمام است) را در مورد بازنشستگان کشوری و لشکری نیز اجرا نماید؟! این سکوت و بی‌توجهی و بی‌مهری زجردهنده و عصبی‌کننده علتش چیست...؟!

2- چنانچه کمبود اعتبار است، چرا برای همه اینگونه نیست و چنانچه باعث بالا رفتن تورم و خلق پول می‌شود، چرا افزایش دیگران موجب چنین اتفاقی نمی‌گردد؟! چنانچه محتاج وجود قانون است، مگر قدیمی‌ترین قانون، یعنی همین ماده‌ی 30 قانون برنامه‌ی ششم و حتی پیش از آن، با تاکید و تصریح تمام بر رعایت عدالت و رفع تبعیض در خصوص دریافتی بازنشستگان کشوری و لشکری توسط مجلس تصویب نگردیده است؟! پس این تعلل کشنده ریشه‌اش در کجاست و تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند؟!

3- وانگهی؛ مگر نمایندگان مجلس، وکلای بلافاصل همه نبوده و در قبال دفاع شجاعانه و بدون مماشات از حقوق همه‌ی ملت، در پیشگاه خداوند متعال به قرآن مجیدش سوگند یاد ننموده‌اند؟! بنابراین؛ مجلس چه بخواهد و چه نخواهد هم‌اکنون با این سوال بزرگ، حداقل در نزد بازنشستگان کشوری و لشکری و اهل و عیالشان میلیونها نفری آنها مواجه است که؛ برنامه‌ و تصمیم اساسی‌ نمایندگان مجلس در خصوص این مسئله‌ی بسیار مهم چیست؟! 

این مطلب هشتاد و نهم است که آنرا دیروز یکشنبه 1401/6/27، برای 150 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارسال نمودم و ارسال مجدد این مطلب ضمن تشکر، تنها بدون اعمالِ کوچکترین دخل و تصرف، تغییر و یا اصلاح بلامانع خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار