شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۰

سرپرست اداره ورزش مینوشهر با اشاره به گسترش امکانات ورزشی در این منطقه از احداث سالن ورزشی 3000 متری در مینوشهر خبر داد.

علی پورعواد اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان مینوشهر در راستای توسعه بخش ورزش در منطقه تاکنون اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

وی افزود: این اداره با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند برنامه‌ها و اقدامات مطلوبی را در این زمینه در دستور کار قرار داده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر با اشاره به گوشه‌ای از این اقدامات خاطرنشان کرد: به‌ زودی زمین چمن مصنوعی برای علاقمندان به ورزش در این منطقه احداث خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین یک سالن چند منظوره نیمه ساخت در حال اتمام است که به زودی برای جوانان مینوشهری قابل بهره‌برداری‌ می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر با تأکید بر موفقیت ورزش این منطقه اظهار کرد: ورزش این ناحیه در سطح کشوری نیز پیش رفته است و از فعالیت بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردارست.

وی در ادامه وجود عبدالنبی آلبوغبیش "مسئول هیئت کاراته و همچنین مربی این رشته به سبک کیوکشین" نایب قهرمان جهان و نیز زینب بدری که عضو تیم ملی هندبال جوانان کشور است، را از موفقیت‌های ورزشی مینوشهر دانست.

پورعواد با اشاره به همکاری منطقه آزاد اروند با ورزش مینوشهر عنوان کرد: با توافق و همکاری سازمان مذکور و همچنین تصویب هیئت رئیسه منطقه آزاد به زودی در فضایی 3هزار متری واقع در زیر پل کابلی در مینوشهر به احداث سالن ورزشی مختص رشته‌های کشتی، رزمی و قایقرانی می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: ورزش این ناحیه در راستای سلامتی و کسب راه موفقیت گام برمی‌دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مینوشهر در پایان بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات در دستور کار بتوانیم در سال جاری شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" را به معنای کامل محقق کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار