شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۲

مسئول امور بانوان فرمانداری هندیجان از اجرای طرح رحمت به ‌منظور آشنایی هر چه بیشتر بانوان این منطقه با بخش‌های اعتقادی، احکام و نماز خبر داد.

اعظم شنبدی اظهار کرد: طرح دولت نهم که آموزش اخلاقی زنان در روستاها و شهرهای کوچک بوده به نام طرح رحمت نامگذاری شده است.

وی افزود: از این رو اعتقاد این مرکز بر این است که اساس آموزش‌های ما در جامعه و تشکیل خانواده بر اساس رحمت و مودت است اما قبل از اینکه آموزش حقوقی به زنان داده شود لازم است که آموزش اخلاقی و حسن معاشرت به زن و همین‌طور به مرد در جامعه داده شود.

مسئول امور بانوان فرمانداری هندیجان اضافه کرد: طرح مذکور به‌ منظور آشنایی هر چه بیشتر بانوان این منطقه در بخش اعتقادی با احکام، نماز، قرآن، امداد و نجات اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از سوم اردیبهشت‌ماه در منطقه اجرا می‌شود، بیان کرد: این طرح با حضور 350 نفر از بانوان به‌ منظور تحکیم بنیان خانواده‌ها اجرایی می‌شود.

شنبدی گفت: آنچه که باعث تداوم در خانواده‌ها می‌شود آموزش رفتارهای انسانی به زوجین است.

وی اضافه کرد: وقتی زن و مرد در خانواده خود گذشت و ایثار را آموزش ببینند در زندگی خود کم‌تر دچار اختلاف می‌شوند و این روال مطمئناً در تربیت فرزندان آن‌ها نیز تأثیر بسزایی دارد.

مسئول امور بانوان فرمانداری هندیجان همچنین افزود: با توجه به اینکه این طرح اقدامی مناسب برای تحکیم خانواده‌ها است باید با آموزش هر چه بیشتر زوج‌های جوان را در راستای تفهیم و درک یکدیگر سوق دهیم تا مانع از بروز اتفاقات احتمالی از جمله طلاق شویم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم که با اجرای این طرح و ارتقای سطح دانش و فرهنگ عمومی، زوجین کم‌تر دچار اختلاف شده و بتوانیم از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار