اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
 مقام معظم رهبری در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی فرمودند، مراقب باشند همه آن‌هایی که درباره ایشان صحبت می کنند، خصوصیات آقای شهید سلیمانی را خصوصیات ماورایی نکنند. یک انسان زنده‌ای است که جلوی ما دارد حرکت میکند یأکل الطعام و یمشی فی الاسواق. یعنی این جور نباشد که تصور بشود این یک جایگاه دست نیافتنی است. نه، شهید سلیمانی را تا وقتی که زنده بود هم کسی نمیدانست [که چه کسی است]، الان هم زنده‌هایی هستند که کسی نمیداند که این‌ها چه هستند. اگر یک وقتی توفیق نصیبشان شد شهید شدند شاید بخشی از آنچه که هستند آشکار بشود، دانسته بشود فهمیده بشود. به این نکته توجه کنید.
به هرحال به اعتقاد نگارنده برای الگو گیری نسل جوان باید روی واقعیت های جهادی، ایمانی و انسانی شهید سلیمانی تمرکز نمود که همه آن فضایل و حسنات در سه ساحت انسانی قابل رصد می باشند.
شهید حاج قاسم سلیمانی در ساحت میدان، عصاره ی تمام عیار مجاهدت های دفاع مقدس و فرمانده ای به غایت دلیر، شجاع و بصیر  بود که در حقیقت تحت لوای اسلام ناب محمدی (ص) نسبت با معاندین سرسخت ، به فریب خوردگان باگذشت و آنهایی که به واسطه ی جبر زمانه در صفوف دشمن قرار می گرفتند با مشی رحیمانه عمل می کرد لذا به خاطر همین منش پیامبرگونه در ساحت دیپلماسی، از قدرت جاذبه ی شگرفی برخوردار بوده که دقیقا، آمریکایی ها در محور مقاومت واهمه ی کاربردی شدن این دیپلماسی جدید را داشتند و از ترس گسترش آن دیپلماسی کارآمد، دست به ترور سردار دلها زدند. آری همان ژنرالی که بر قلب ها حکومت می کرد و در رفع تعارض منافع و حل اختلافات ریز و درشت ملل و نحل محور مقاومت تبحر و ممارست فوق العاده ای داشت و شهید سلیمانی همه ی آن کارها را تحت فرهنگ ولایی اهل بیت علیه السلام و نیز گوش به فرمان پیر و مرادش حضرت آیت الله خامنه ای انجام می داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار