اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
شوشان ـ شریف ال سیدعرب :

سخنی با رییس جمهور محترم
اهلا وسهلا
ابتدائا تشریف فرمایی جنابعالی و هیئت دولت محترمتان رابه خطه غم زده  و خنجر تبعیض خورده و پر از درد و آلام نهفته را خوش امد عرض می نمایم .بنده یکی از هزاران فرد خوزستانیم  که همتبار خانواده شهیدان و عضو ناچیزی از خیل ایثارگرانم که عمر ۵۵ ساله خودرا وقف انقلاب و جنگ نموده است .در کشاکش حوادث انقلاب همچون آهن غلطیده در روغن هیچ مارکی بمن نمیچسبد . انقدر به عشق وطن ودر کوره سختیها سوختم وساختم که فولاد ابدیده شدم . لذا اگر سخنی به زبانم جاری شود ویا از قلمم نوشته ای همراه با اشک و اه  بر کاغذسفید نقش ببندد بدانید از کینه و عداوت نیست  . همانند همشهریان و هم استانی هایم  شفاف و بی غش و دغلم  اگر به کسی دل بستیم چو مجنون لیلاییم .

عشق وطن در خون و رگ هایمان جاریست و شاهدش مرزهای گلستان ایران در جنوب  و پایداری انها در طول زمان ورنگ قرمز ش که از خون های ماست . سخنی باشما دارم  گرچه امیدی ندارم بشنویید و یا نوشته ام  را به دستان مبارکتان برسانند  ولی فردای قیامت سندی باشد که بگویم  الهی وربی فرمودید  《قولوا الحق ولو علی انفسکم و بازهم فرمودید اگر مظلوم  واقع شدید حق دارید فریاد بزنید  آن الله لایحب الجهر.....》لذا باصدای رسا می گویم و با خط عریض مینویسم  که خوزستان با این امدن و رفتنها مادامی که تفکر الوده به تبعیض برآن حکم فرماست  درست نخواهد شد .

نتایج سفرهای متعدد  چندین رییس جمهور محترم و حتی رهبر معظم انقلاب به استان و ثمرات آن چه بود و به کام چه کسانی شیرین است؟  گرچه مردم این خطه از کرم و مهمان نوازیشان خاکبوس قدم  مهمانان  میباشند  پاسخ به این سوال مهم می بایست دغدغه همه مسئوولین باشد !!  چه صورتجلساتی که امضاء شد و چه دستوراتی که صادر گشت و چه تصمیماتی که اتخاذ گردید؟  لیک صدافسوس که از چندین خروار کاغذ چند مورد از این مصوبات اجرایی و منتج به نتیجه شد ؟ چند سالی است و هنوز داستان لوله غدیر وطرح ابرسانی و اب وفاضلاب و برق و طرح مقام معظم رهبری و .... را میشنویم و جالبتر از ان  در حال حاضر همین موارد را با ورژن جدید ودر قالب دیگر و اعتباراتی دوچندان مبینیم . لطف فرموده و صورتجلسات سفرهای روسای قبلی و یا سفرهای پیشین خودرا ببینید و مطالعه بفرمایید تا به حقیقت گفته هایم پی ببرید .

جناب اقای رییس جمهور محترم  ؛ لطفا نگاهی به مدیران استانی و کارت دعوت هایی که صادر شده بیندازید ایا قوم من با این همه جانفشانیها و خدمات به انقلاب چند صدم درصد از پستهای مهم وکلیدی ویا مناصب میانی را دراختیار دارند وچه سهمی از انتصابات عمدتا  رانتی  را اشغال کرده اند ؟ ایا سهم ما  فقط کشته شدن کودکان بی گناه در چاه های احداث شده توسط پیمانکاران شهرداری واب وفاضلاب است ؟  درهمین چند روز گذشته  یک کودک سه ساله دیگر جهت پیشواز جنابعالی با سقوط در یک چاه حفرشده توسط اب وفاضلاب به کام مرگ رفت و مردمی را داغدار نمود .

 اری جناب اقای رییسی  :-از نفت که نعمت خدادادی است  نقمتی ساخته اند و از شرکت های فولاد ، پتروشیمی و ... جز الایندگی و بیماری چیزی نصیبمان نشده است . لطف فرموده و رزومه مدیران  منصوب دولتتان در استان را بخواهید و خود به یقین میرسید که باچه لابی گری و باچه دخالتهایی از طرف چه کسانی منصوب شده اند گویی سابقه ایثارگری موجب تکدر خاطرشان میشود و از یاران انقلاب "  نه در ریا  که اینها متاسفانه۵ همچون پرچمی هر جا باد بوزد تغییر جهت می دهند" بودن گناهی نابخشودنی است و چه ایثارگرانی ومردان وزنانی را به دلیل نداشتن لابی وبه همین جرم خانه نشین کرده اند . نمیخواهم از گرانی و بیکاری جوانان و هزاران مشکل مملکت بنویسم که این حدیث هفتاد من مثنوی خواهد شد . میخواهم از تشنگی و از رنج مردم حوزه کرخه بگویم  ، از شوری اب اهواز و شهرهای خوزستان و از جور وستم سازمان طویل وعریض اب وبرق بنویسم   . از جفای این سازمان همین بس،که کشاورزی خوزستان را با قطع اب و یا سیل های ساختگی که فقط به منظور چندین برابر کردن حق ابه دریافتی از کشاورزان بی بضاعت  انجام میگیرد  .از الان طبق اخبار واصله کشت تابستانه را دراکثر مناطق خصوصا حوزه کرخه ممنوع اعلام کرده است تا بتواند ازکشاورزانی که بناچار منبع درامدی بغیر از کشت وکار ندارند چندین برابر حق ابه گرفته و با جرایم سنگین حقوق نجومی کارمندان اکثرا سفارشی خود و حق الزحمه  بعضی ازکارشناسان دادگستری مورد حمایتش معروف بین کشاورزان به ال کساء را پرداخت نماید .
جناب اقای رییس جمهور محترم  :-یک سری به شمال وجنوب استان بروید و باچشم خود چهره کریه فقر و بدبختی  را ببینید  خانه هایی را در ایذه و مسجد سلیمان و باغملک و... را خواهید دید که چند سنگ روی هم انباشته شده و با زلزله ای با کمترین ریشتر  به ویرانه ای  تبدیِل خواهند شد . در جنوب شاید یک پوشش،ابریشمی بافته شده توسط پیمانکاران عمدتا سفارشی و منصوب به بعضی از افراد را میبیند که در زیر این پوستین  فقر ونداری رانظاره خواهید کرد و چنانچه هنوز گوش هایت را با موسیقی دروغ پر نکرده اند صدای زجه وناله ها را می شنوید .

جناب اقای رییسی بنده بعنوان یک شهروند ی که درستاد انتخاباتی شما به دلیل ولایت مداری که از جنابعالی سراغ دارم در تهران و استان زحمتهای زیادی کشیده ام خدمتتان عرض می نمایم که بااین انتصابات و این مدیران و این فرمان و دخالت های بی رویه لابی های مستتر و اشکار  جز خسران و سرافکندگی چیزی عایدمان نخواهد شد . استاندار قبلی را برکنار کردید و لیکن هنوز پاشنه برهمان معاونین ضعیف و بجز یک مورد که اخیرا منصوب شده اند و قضاوت کردنش زود است ، می چرخد  متاسفانه در خاتمه اضافه نمایم که در استان راه رسیدن به مدارج مدیریتی در دولت جنابعالی از راه دیگری بغیر از سابقه و خوش خدمتی به کشور می باشد .

جناب اقای رئیس جمهور محترم خوزستان و کشور را دریابید که فردا در پیش گاه خداوند شرمنده مردم رنج کشیده و دردمند و رهبری نباشید .  والامر الیکم  . اللهم اشهد انی بلغت .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار