اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
گفتگو خواندنی با شهردار مردمی کوت عبدالله؛
شهرداری کوت عبدالله از جمله شهرداری های استان خوزستان بوده که همیشه با مشکلات متعددی روبرو بوده است. حضور شهرداران و گزینه های غیر بومی نیز نتوانست مسائل و مشکلات گستره این شهرستان را برطرف نمایید تا با اقدام به جای شورای اسلامی این شهر و گزینش فردی بومی توانست مرحمی بر زخم های کوت عبدالله باشد .
شوشان ـ جناب باوی‌ خودتان را برای خوانندگان معرفی نمایید ؟
من کریم باوی بزرگ شده و ساکن شهرستان کارون (کوت عبدالله) و خدمتگزار این مردم هستم.



عمده مشکلات این شهر را در چه مواردی می بینید ؟
مسایل کوت عبدالله حاصل کار امروز و دیروز نیست اما این فرصت را می‌توان فراهم کرد که مشکلات در این شهر به حداقل برسد و مردم این شهر شایسته بهترین ها هستند .

در مدت حضورتان چه برنامه هایی را مد نظر داشتید ؟
در این مدت در حوضه های عمرانی ، فضای سبز ، فرهنگی و اجتماعی طرح هایی را برنامه ریزی و اجرا و همچنین با بروز رسانی حقوق پرسنل روحیه کاری و امید آنان را افزایش دادیم .
که می توان به پیگیری تخصیص ۶ دستگاه اتوبوس، آماده سازی سطح شهر در اعیاد نوروز و عید سعید فطر، اعمال سیاست های تشویقی ساخت وساز ، آسفالت و روکش خیابان ها ، کاشت گل و گیاه زینتی و درختان مثمر از جمله نخل که به نوعی ماهیت این شهر نیز محسوب می‌شود و در مورد برنامه های فرهنگی و مذهبی می توان به مشارکت در برنامه های مسیره الفاطمیه، یادواره شهید حمید تقوی، یادواره شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با نام العشایر سواتر المقامه که حضور بزرگان و شیوخ برگزار شد ، جشن ۱۳ رجب ولادت آقا امام علی علیه السلام ،  ویژه برنامه شهادت حضرت علی علیه السلام طی سه شب در ماه رمضان ، برنامه گرگیعان ، معایده ، شهدا و غیره اشاره کرد .


یکی از مسائل عمده که همیشه شهرداری کوت عبدالله را درگیر خود نموده است موضوعات مالی بوده است چه راهکارها و فعالیت های در این حوزه صورت گرفته است ؟
خوشبختانه با سعی و تلاش همه همکارانم در شهرداری کوت عبدالله توانستیم درآمد این شهر را ۲۰ درصد افزایش بدهیم و بیش از ۴۰ میلیارد تومان طرح عمرانی تعریف نماییم .
همچنین در صدد هستیم به منظور کاهش هزینه ها و بهبود شرایط اقدامات لازم را برای بازنشستگی تعداد ۱۰۰ نفر از پرسنل نیروهای شرکتی که حائظ شرایط هستند را پیگیری نماییم.



موضوع دفع آب های سطحی ، سد معابر و ریختن پسماند و نخاله های ساختمانی دیگر موضوعات مطرح در شهرستان کارون بوده اند در این خصوص هم توضیح بدهید ؟
همان طور که شاهد هستید در شهرستان کارون طرح جامع فاضلاب اجرا نشده است و هر بارندگی می تواند سطح این شهر را با مشکلاتی رو برو نماید اما خوشبختانه در آبگرفتگی ها حمایت فرماندار در الزام شرکتها معین در تامین ماشین آلات عالی بود و با تلاش شبانه روزی همکاران ما و تامین تجهیزات ، پمپ ها و ماشین آلات مورد نیاز این مسئله را حل نمودیم .
در خصوص موضوع سد معبر ها نیز یکی‌ از مشکلات ما حضور بازار ماهی فروشان در کنار اتوبان اصلی شهر کوت عبدالله بود که در این زمینه با همکاری خوب مردم و تلاش و پیگیری های صورت گرفته مکان این ماهی فروشان را جابجا نمودیم که بخش زیادی از مسیله ترافیکی شهر برطرف شد همچنین به منظور هدایت و کنترل کامیون های جابجایی نخاله درسطح شهر طرح گشت پسماند در مسیرهای اصلی به اجرا در آمد.


بسیاری یکی از ویژگی های خوب شما را مردم داری می دانند در این رابطه نظری ندارید ؟
خوب من با مردم و اهالی همین منطقه بزرگ شده ام و فرهنگ ما هم بر اساس مردم داری ، احترام و حضور در بین آنان است که البته این لطف مردم را به ما می‌رساند و ما باید از این فرصت خدمت به خوبی استفاده نماییم و رضایت مردم را جلب کنیم .

در رفع مشکلات کوت عبدالله دیگر مسولان نیز همراه شما هستند ؟
بله البته این موضوعی نیست که بتوان یک نفره آن را حل کرد . امام جمعه ، فرماندار و نمایندگان مجلس و زحمات ویژه اعضای شورای اسلامی را در این بین نمی توان نادیده گرفت.



به نظر شما چگونه می توان شهرداری و شهر کوت عبدالله را متحول کرد ؟
باید عنوان کنم که نگاه توسعه ای به شهر کوت عبدالله باید فراتر از استان باشد  و در گام اول تخصیص اعتبارات و مشارکت صنایع اطراف از طریق موضوع مسئولیت های اجتماعی می تواند تغییری محسوس در عمران شهر ایجاد نماید.

صحبت پایانی دارید ؟
فقط از وقتی که برای ما‌ قرار دادید سپاسگزارم و امیدوارم مسولان نگاه ویژه ای را در جهت رفع مشکلات شهر کوت عبدالله داشته باشند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار