اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳
رییس کمیسیون املاک، حقوقی ،امور قراردادها و نظارت شورای اسلامی شهر اهواز:
بحث طرح سوال از شهردار همچنان به قوت خود باقی مانده و ما منتظر پاسخ های شهردار به سوالات می باشیم.
شوشان ـ غلامرضا شانه سازان رییس کمیسیون املاک ،حقوقی ،امور قرارداد ها و نظارت شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بحث طرح سوال از شهردار همچنان به قوت خود باقی مانده است و ما منتظر پاسخ های جناب شهردار به سوالات یکی از اعضای محترم شورا اسلامی کلانشهر اهواز می باشیم.

وی گفت: در تاریخ سوم خرداد سال‌جاری جوابیه شهردار در قالب پاسخ به تذکر در صحن شورا قرائت شد در صورتیکه در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نامه ریاست محترم شورای اسلامی کلانشهر اهواز با موضوع طرح سئوال یکی از اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر اهواز مطرح شده است که متاسفانه در یک چرخش غیر قانونی بجای پاسخ به سئوالات از شهردار ، به موضوع پاسخ به تذکر به شهردار توسط رییس شورا اسلامی کلانشهر اهواز تبدیل و مطرح گردیده‌است . در صورتی که طبق قوانین تذکرات هر عضو محترم شورا نیاز به پاسخ ندارد .

شانه سازان اضافه کرد: بعد جلسه سوم خرداد صحن شورا و پاسخ شهردار به تذکرات ، مجدداً طرح سئوال جناب آقای دکتر پورموسوی رییس کمیسیون اقتصادی به رییس شورا تقدیم گردید .

عضو شورای اسلامی شهر اهواز بیان داشت : با توجه به اینکه مدت زمان پاسخ به این سئوالات نیز طبق قانون به اتمام رسیده است شورا منتظر حضور جناب شهردار در جهت پاسخ گویی به سئوالات یکی از اعضای محترم شورای اسلامی می‌باشد. متأسفانه طی روز های اخیر برخی با جوسازی ها و به بهانه تغییرات در شورای اسلامی شهر قصد داشتند این موضوع را کم رنگ جلوه نمایند که چنین چیزی وجود ندارد و شورا همچنان منتظر حضور و پاسخ جناب شهردار است.

شانه سازان همچنین در خصوص سوالات مطرح شده از شهردار اهواز بیان کرد: عدم اجرای طرح های ۱۷ گانه که بعدها به ۱۴ طرح رسید ، عدم شفافیت در مسائل مالی، انتصاب مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری ، بلاتکلیفی و عدم اجرا طرح خیابان نهج البلاغه ، عدم توجه به اولویت های عمرانی در بودجه ، عدم توجه به ورودی های شهر ، پروژه های مرتبط با بودجه عوارض آلایندگی، موضوع آب های سطحی و … می‌باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار