اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
شوشان ـ محمدرضا چمن نژادیان :


سید حسن نصرالله دبیر کل محترم حزب الله  سخنانی را که میلیاردها نفر در سراسر جهان و مسلمانان منتظر ایراد هیجانی بودند.  مدبرانه و عقلانی با بهره گیری از  تجارب سیاسی، نقش بازیگران میدانی و شناخت  تمامی جوانب از سوی  دوست و دشمن ایراد و تبلیغ کردند.
 و توانست با تایید گرفتن از سوی گروههای مقاومت ،  مسلمانان و مخاطب جهانی را هم جلب کرده و بهره گرفتند. و به جایگاه حزب الله را که غربیان و آمریکایی ها همواره در صدد بودند عنوان گروه تروریستی به افکار عمومی دنیا بقبولاند.به عنوان یک تشکل مدنی، سیاسی و نظامی در میان مردم لبنان،  کشورهای منطقه و افکار بین المللی استحکام بخشید.
لذا با در نظر گرفتن نیاز معنوی مخاطبان دنیای مدرن، هواداران، منافع ملی، انسجام درون تشکیلاتی، وحدت گروههای مقاومت و تمامیت ارضی لبنان سخنانش را بدون بهانه سازی، دشمن تراشی میان کشورهای اسلامی و عربی بسیار حساب شده تنظیم کرده بودند. همچنین منطقی خود و  حزب الله را فعال در جمع محور مقاومت برای حمایت از مردم فلسطین و مبارزان حماسی با درایت میدانی، نظامی و سیاسی نگهداشت. زیرا هم کمک نظامی ، پشتیبانی قاطع از حماس و هم رفع اتهام در طراحی عملیات را با استدلال توضیح و تشریح رد نمودند. در عین حال افکار جهانی و اتهامات حواشی ساز را بصورت نرم دور حزب الله، ایران و جبهه ی مقاومت  با هوشیاری جمع کردند. سید حسن نصرالله با تشویق و دلگرمی هوشمندانه و روانشناسانه   محورهای فعال مقاومت را تقویت کردند.

سید با وجود آگاهی از نگرانی های پنهان و مسبوق به سابقه درون جبهه ی مقاومت از برخی رفتارهای اعضا از جمله اقدامات حماس در سوریه و عراق با عملیات طوفان الاقصی که بدون هماهنگی عمل کرد توپ را محکم برای وحدت  به میدان بزرگترها و آمریکا انداختند.
 
در پایان همه را برای آتش بس و دفاع از مردم غزه بدون آتش افروزی و تنش زایی به کما برد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار