اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :

رژیم اشغالگر قدس با صرف هزینه های نجومی نیل بر تخریب منازل و کشتار سفاکانه ی غیرنظامیان در غزه، بدون هیچ دستاوردی(حذف حماس، برتری نظامی) به شکلی سخیف، مضحک و نخ نما، صرفا در جهت تقویت روحیه ی سربازان و قوت قلب به شهرک نشینان آواره ی خود کماکان به مانند گذشته دست به جنگ های روانی می زند. بدون تردید آنها از این ترفندهای خودفریبانه به چند دلیل مشخص نتایج معکوسی می گیرند.

۱_ تنفر فراگیر، انزوای بین المللی و موج تظاهرات اعتراض آمیز مردمی در سراسر دنیا را برعلیه خود تدارک می بینند.

۲- با چنین نمایش های سخیف تبلیغاتی موجب وحدت امت عربی می گردند چون در حقیقت آنها تحقیر مردم مظلوم فلسطین را به حقارت کشاندن خود تلقی می نمایند.

۳_از آنجایی که فلسطین پاره ی تن اسلام است هر هتک حثیتی به آن ملت،  در واقع بمنزله ی خار و ذلیل نشان دادن اسلام و مسلمین توسط یهود تصور می شود که در آخر خشم و شورش  مسلمانان نیل بر حمایت های همه جانبه از رزمندگان غزه را در بردارد .

الغرض، همانطوری که در خبرها داشتیم، ارتش رژیم اشغالگر قدس پس از بازداشت غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی با برهنه کردن آنها در حال خلع سلاح، با انتشار کلیبی دست به تبلیغاتی سخیف، مضحک و خنده‌داری زد که قصد آنها برای نشان دادن یک پیروزی موهوم بر دلاورمردان جبهه ی مقاومت در غزه بوده
به هرحال آنچه مشخص شده آنها از این پروپاگاندی رسانه ای علاوه بر این که نتیجه ای نگرفتند بلکه به شدت آسیب دیدند. زیرا، پس از رسوایی برهنه کردن اسرای فلسطینی در غزه و روشن شدن غیر نظامی بودن آنها، انتقادات جهانی و همچنین موج تمسخر و طنزی که در این باره در شبکه‌های مجازی عربی و انگلیسی به راه افتاده بود، مشاور امنیت داخلی رژیم اشغالگر صهیونیستی به سازمان رادیو و تلویزیون خود اعلام کرده که از امروز به بعد از بخش تصاویر مربوط به برهنه کردن اسرای فلسطینی امتناع ورزد، به خاطر  این که پخش این تصاویر به ضررشان تمام شده است.
البته، تاکنون به طور آشکار مشخص شده  که صهیونیست ها بدلیل حمایت های گسترده ای که از سوی رهبران منوپل بورژوازی جهان(نظام مبتنی بر سرمایه داری) می شوند به همانند کودکی ناز پرورده، لوس، ننر و تنبل بارآمده و فاقد ابتکار و خلاقیت خاصی است و لذا بیشتر سعی دارد با فریب افکار جهانیان و فرافکنی های تبلیغاتی خود را پیروز میدان معرفی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار