شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
شوشان ـ هوشنگ نوبخت :

رئیس دولت سیزدهم بیشترین سفرها را در طول فعالیت خود به خوزستان داشته است و بارها اعلام کرده که مشکلات خوزستان را می شناسد و در تلاش است تا آن ها را به حداقل برساند.
سفرهایی که با استقبال مثل همیشه گرم مردم خونگرم خوزستان مواجه شد و اهالی پایتخت حماسه و مقاومت همچنان امیدوار به تغییر اساسی و محسوس در جغرافیای محل زندگی شان هستند.
جناب آقای رئیس جمهور؛ مادامی که به فکر یک راننده ی چیره دست نباشی، شک نکن که ماشین تحول خوزستان سالم به مقصد نمی رسد و مسافران این مسیر همچنان سردرگم، ناامید و شاکی از وضع موجود در بین راه پیاده می شوند.
رئیس محترم جمهور؛ خوزستان همچنان آب شرب مطلوب ندارد و مردم اهواز لحظه ای بدون تصفیه نمی توانند یک جرعه آب بنوشند.
داستان مترو به یک سوژه برای مردم و رسانه ها تبدیل شده و بهتر است این پروژه غیرکارشناسی و البته پوسیده را از دستور کار و وعده های خود خارج کنید.
طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب همچنان ناقص مانده و نیمی از شهرهای خوزستان از این طرح عظیم بی بهره اند و ظاهرا اراده ای هم برای اتمام آن بعد از این همه سال نیست.
آلودگی هوا و معضلات زیست محیطی شرکت هایی که صندوق شان در تهران است و دودشان در اهواز ، نفس مردم پایتخت انرژی کشور را به شماره انداخته است.
جناب آقای رئیس جمهور، معضل فاضلاب اهواز همچنان پابرجاست، میدان با آمار در این حوزه تناقض شدید دارد و مشکل آب های سطحی هم مزید بر علت شده است، مردم اهواز با بارش هر باران الهی دچار عذاب انسانی و مدیریتی می شوند.
رئیس دولت مردمی، مردم خوزستان آمار دقیق مدیران پروازی و غیربومی بی کیفیت شاغل در استان را دارند و این آمار با وعده های چندباره ی شما در این خصوص خیلی فاصله دارد. خوزستان لبریز از جوانان مستعد و توانمندی است که آرزو دارند به مردم دیار خودشان خدمت کنند.
جناب آقای رئیسی، کل خوزستان فاقد یک اتوبان یا جاده ی استاندارد است و هر روز خدا مردم سرزمین فوتبال و فولاد شاهد کشته شدن خانواده ها و جوانان شان در مسیرهای مالرو هستند. کافی است برای بررسی وضعیت جاده ها و خیابان های شهرها و روستاها و مسیرهای دیگر به چند کیلومتری ورودی های چهارگانه کلانشهر اهواز سر بزنید.
رئیس محترم دولت سیزدهم ، به حرمت خون شهدای خوزستان که کربلای ایران است فکری اساسی به حال این استان که قلب تپنده ی کشور است، بکنید.
خوزستان اسیر بی مدیریتی، بی تدبیری و بی تخصصی و بی نظمی است و مادامی که اینچنین است اگه سیزده بار دیگر هم به این استان سفر کنید، من و مردم این خاک اهورایی، تفاوتی را لمس نمی کنیم و در نهایت ناچار به مهاجرت می شویم.
اگر می خواهید زحمات تان، مصوبات تان و دغدغه هایتان در خوزستان کمتر شوند، فکری عاجل کنید و نیروهایی حداقل در سطح وزرای قابل قبول تان را در چند جایگاه اساسی استان به کار بگیرید و نظارت میدانی، شفاف و جسورانه ای را نیز پیوست مدیران کنید تا بلکه زیرساخت های این استان زرخیز، ثروتمند، مستعد و مقاوم حداقل به استان های همجوار برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار