اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
شوشان ـ  محمدرضا چمن نژادیان :

با عنایت به بحث شایسته سالاری و ناکارآمدی برخی کوتوله مدیران مورد حمایت تعدادی از افراد لابیگر که در سطح استان و شهرستان وجود دارند*

طبق اطلاعات واصله و خبرهای درگوشی تغییر تعدادی از مدیران اجتناب ناپذیری شده است. شاید هم سونامی تغییر در پی تغییر  در انتخاب تعدادی از نماینده و رویکردهای نظارت مدنی و مطالبگرایانه ی اهالی در راه باشد.

زیرا نارضایتی ها مبدل به رویکرد عمومی و وعده های بهینه سازی مدیرانی ناکارآمد شده است، که مورد مطالبه برای تحول اساسی بر خواسته از اراده ی جمعی و مردمی شدن مدیریت های کارآمد می باشد.
 
با عنایت به رسالت نمایندگان در ایفای نقش بعد نظارتی آنان ایجاب می کند با آنالیز عملکرد دستگاه‌ها اقدامات عاجل در سراسر استان علی الخصوص شهرستانها و به ویژه حوزه ی گسترده ی و پر منابع ماهشهر،  امیدیه ، هندیجان و... صورت گیرد.

امید است در این خصوص با رویکرد شایسته سالارانه و اقدامات کارشناسانه فراجناحی به دور از افراط و تفریط بهینه سازی و نوسازی مدیریت برای توسعه ی همه جانبه عملیاتی گردد.

 و تصمیماتی  در راستای همگرایی مدیران هماهنگ و توانمند توسط تیم کارشناسی و اتاق فکری عالم، عاقل و منصف گرفته شود. که منتج به توسعه و منافع بیشتر شهروندان برای نوسازی زیر ساخت‌ها و جبران عقب ماندگی ها  گردد.

در عین حال نمایندگان راه یافته به مجلس که برخواسته از رویکرد تغییرات و مطالبگری جامعه برای تامين نیازهای اولیه،  مدنی و زیرساختی موفق به کسب آراء شهروندان شده اند. هر چند کمی با مشارکتهای نصف و نیمه توده ای بوده است.


اما انتظار است تغییرات محسوس  با اعمال نظارت قاطع بر قوه ی مجریه و دستگاه‌های مسئول بشکل رفتارهای فراجناحی و اهتمام به شایسته سالاری برای مردمی سازی مدیران و حذف افراد رانتیر در دستور کار داشته باشند.

 و کار گروهی های همه گیر و متخصص فارغ از تنگ نظری برای مشورت و تحقق مطالبات شکل داده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار