اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
شوشان ـ حسن نسیمی :

 نکته ای که امروز با آن مواجه شدم و به عنوان فردی اهل رسانه، برایم بسیار جذاب و جالب آمد، حضور بی تکلف و غیر قابل تصور رییس جمهور محترم ایران، در اداره کار شهرستان ایذه بود.ساده زیستی، مردم داری و بی‌تکلف بودن جناب آیت الله رئیسی را از قبل شنیده و خوانده بودم، اما امروز آن را لمس کردم و این همان نقدی است که به اهالی رسانه و قلم وارد است یعنی کوتاهی و عدم تبیین نکات مثبت‌ از جمله مردم داری مسئولین برای مردم و مخاطبان.

 متاسفانه مردم ایران عزیز، سال ها زخم خورده تکلف و تشریفات برخی مسئولین رده بالا تا پایین بوده اند و شاید همین موضوع به میزان زیادی مرتبط با نارضایتی های موجود باشد.

 ایرانیان افرادی بسیار آگاه، باهوش و درعین حال وطن دوست هستند، حس قدردانی در فرهنگ ایرانیان از قدیم بوده اما در عین حال حافظه تاریخی کوتاه مدتی دارند. کافی است قدری به گذشته برگردیم. دوران دفاع مقدس.  شرایط اقتصادی دوران دفاع مقدس با شرایط حاضر قابل قیاس نیست. اما در آن دوران مردم فهیم ایران با تمام‌ مشکلاتی که وجود داشت، دار و ندار و ثروت خود را برای کمک به جبهه ها هبه می‌کردند.مردم در آن موقع خود را جزئی ازپیکره دولت می دانستند و به مدیران خود اعتماد کافی داشتند.

 متاسفانه در طول دوران پس از دفاع مقدس، رویه ای بر کشور حاکم شد که محرومین را محروم تر و ثروتمندان را فربه تر کرد. سیاست های غلط مسئولین وقت و رواج رویه تجمل گرایی و تشریفات در بین برخی مسئولین، باعث ایجاد فاصله و قهر مردم با دولت شد.

 اما امروز شاهد هستیم، عالی ترین شخص اجرایی کشور، بی تکلف و ساده و به دور از هرگونه تشریفات، برای انجام فریضه دینی خود، میهمان مردم کوچه و بازار می شود.

 القصه؛ آیت الله رئیسی؛ ریاست محترم جمهور به همراه نماینده محترم ولی فقیه در استان که برای افتتاح چند طرح عمرانی و دیدار با مردم شهرستان به ایذه سفر کرده بود، هنگام اذان ظهر و عصر به صورت سرزده به اداره تعاون کار شهرستان ایذه می رود و فریضه نماز ظهر و عصر خود را اول وقت در این مکان ادا می‌کند.

 رئیسی نشان داده می‌توان هم مدیر بود و هم محبوب. فقط قدری مردم داری نیاز دارد و مردم نیز قدردان مدیران بی تکلف و ساده زیست هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار